Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her damer. Har fått sinnsykt vond i en tann og klarer nesten ikke å sove, har mannet meg skikkelig opp for å ringe til en tannlege, men så leste jeg at man ikke får bedøvelse ved borring når man er gravid, er i uke 18! hjelp jenter...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Er visstnok ulik praksis på dette fra tannlege til tannlege. Jeg har trukket to visdomstenner i dette svangerskapet. Tannlegen sa han gav meg en annen bedøvelse som skulle være mindre "farlig" for barnet, som var anbefalt for gravide. Røntgen unngår de helst.

De ønsker nok at man utsetter det som kan utsettes til etter fødsel. Men tannpine er jammen VONDT og må man så må man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...