lille_mjau Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei hei bare lurte på om du kan spå meg også jeg ^^ er en jente født 121289 har blitt gravid og lurer på om termin som er satt til den 20.mai 2008 er riktig? og om ting vil ordne seg mellom meg og forloveden min. tusen takk på forhånd klem
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Jeg får frem fødsel litt etter termin jeg... 1 uke kanskje! Er det mye krangling? Sjalusi...???
lille_mjau Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 ja helt klart masse sjalusi, ihvertfall fra min side,men vet at jeg ikke har grunn til det. Er bare så redd for å miste han. men sånn ellers i graviditeten, ser du om ting går som det skal? ingen komplikasjoner?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Du skjønner, jeg fikk frem at sjalusien vil ødelegge forholdet og hvis det ikke blir slutt på det, så går det bare ikke--- derfor jeg måtte spørre. Du skal ikke være sjalu;) Du er nødt til å tvinge deg selv til ikke å sjekke ting, ikke mistro.. det er da du mister han! Håper du klarer dette, for du vil få det så mye bedre etterpå Ser at du får det bra i graviditeten, men at du blir sliten mot slutten og at du blir svimmel innimellom.
lille_mjau Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 har vel skjønt at jeg må slutte å være så sjalu, men trengte vel bare å høre det fra noen andre enn meg selv. =) et siste spørsmål, kan du se noe kjønn? fikk vite på UL, men man vet jo aldri^^ du får ha en fortsatt fin kveld da ^^
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg får opp begge kjønn... men det kan bety at du kommer til å få flere barn.. Hm... men tror det er jente du får nå?
lille_mjau Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2008 det er ihvertfall det de sa på UL.. tusen takk ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå