ganesha Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei. Lurer på kjønn , når jeg føder og hvor mange barn jeg ender opp med ? 07.12.78 Takk
Mamalari Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Får opp jente. Føler du vil gå noen dager over termin, men lettere å se hvis jeg får vite termin. Får opp totalt 3 barn 2 jente og 1 gutt:)
ganesha Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 åååå så spennende.. Tror jente selv nemlig. Termin er satt til 8 mai. Hvor mye over tror du jeg går? og ser du noe ang fødselen? Hadde en tøff opplevelse sist så er litt nervøs..
Mamalari Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 4-5 dager. Får opp tallet 13, kan være at det skjer noe da. Får dessverre ikke opp så mye om fødselen, annet at det ser ut til å gå helt greit.Ser ingen form for komplikasjoner.
ganesha Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Så morsomt at du så 13. er det som er min mens termin, og det jeg har "følt" selv Håper du har rett ang fødselen! Du ser ikke tilfeldigvis når jeg eventuellt kan bli gravid på nytt? *tusen takk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå