Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hva hadde dere sagt om dere i uuuuukesvis hadde samlet notater, lest i pensum og skrevet ned det viktigste å lese på til eksamen (40-50 maskinskrevne A4-sider). Noe som har tatt usannsynlig mye tid og krefter (he he). I alle fall masse arbeid i mine øyne. Så spør en medstudent (god medstudent) om å få kopiere disse notatene mine som jeg har brukt så lang tid på? Hva hadde dere gjort da?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Så lenge medstudenten har noe å tilbringe så hvorfor ikke. Uansett så funker det dårlig å leve på andres arbeid..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Nei, medstudenten har ingenting å komme med!
Dronningen! Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Nei det er ikke rettferdig, så denne personen måtte ha gått slukøret tilbake til bøkene sine..
MammaTilNick Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 bedt h*n om å te helvette å gjøre det selv
OsloMor Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Hadde det vært en sympatisk medstudent jeg visste hadde mye å gjøre, hadde jeg selvsagt latt henne kopiere det hun ville. Jeg blir jo ikke dårligere av å dele minkunnskap, jeg vil gjerne at alle skal få det til:-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Nei, det er en medstudent som har all verdens tid, uten barn og ekstra jobb, men er noe lat/finner ikke motivasjonen. Jeg har hus, 3 barn og mann. HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Hadde det vært en venn/venninne, ja. Hadde det vært bare en medstudent jeg "bare" kjente via studier så hadde jeg nok sagt nei. Kjipt kanskje men...
dione Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 hadde ikke gjort meg noe. Det skader jo ikke meg akkurat. Har gjort det samme før og synes egentlig bare det er litt kult å hjelpe andre. Men bare om det var en venn da!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Virker som om du allerede har bestemt deg HI.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Kjenner jeg meg rett så sier jeg nok ja....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 Vil vel kanskje tro vedkommende bare spurte etter 'vanlige' forelesningsnotater, eller?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #19 Skrevet 5. februar 2008 Hadde ikke du spurt om det samme? Hadde jeg gjort! Men, jeg hadde tatt et nei for et nei, om jeg fikk det til svar - hvilket jeg ville hatt respekt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå