Gå til innhold

Er dette rettferdig da? Hva hadde dere gjort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere sagt om dere i uuuuukesvis hadde samlet notater, lest i pensum og skrevet ned det viktigste å lese på til eksamen (40-50 maskinskrevne A4-sider). Noe som har tatt usannsynlig mye tid og krefter (he he). I alle fall masse arbeid i mine øyne. Så spør en medstudent (god medstudent) om å få kopiere disse notatene mine som jeg har brukt så lang tid på?

Hva hadde dere gjort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge medstudenten har noe å tilbringe så hvorfor ikke.

Uansett så funker det dårlig å leve på andres arbeid..

Skrevet

Nei, medstudenten har ingenting å komme med!

Skrevet

Nei det er ikke rettferdig, så denne personen måtte ha gått slukøret tilbake til bøkene sine..

Skrevet

Jasså. Så du er ikke bedre du heller;)

Skrevet

bedt h*n om å te helvette å gjøre det selv

Skrevet

Jeg synes vi er best jeg Prekæs!

Skrevet

Hadde det vært en sympatisk medstudent jeg visste hadde mye å gjøre, hadde jeg selvsagt latt henne kopiere det hun ville. Jeg blir jo ikke dårligere av å dele minkunnskap, jeg vil gjerne at alle skal få det til:-)

Skrevet

Nei, det er en medstudent som har all verdens tid, uten barn og ekstra jobb, men er noe lat/finner ikke motivasjonen. Jeg har hus, 3 barn og mann.

HI

Skrevet

Hadde det vært en venn/venninne, ja. Hadde det vært bare en medstudent jeg "bare" kjente via studier så hadde jeg nok sagt nei. Kjipt kanskje men...

Skrevet

hadde ikke gjort meg noe. Det skader jo ikke meg akkurat. Har gjort det samme før og synes egentlig bare det er litt kult å hjelpe andre. Men bare om det var en venn da!

Skrevet

Nei,nei,NEI.

Det hadde jeg sagt.

Skrevet

Kjenner jeg meg rett så sier jeg nok ja....

Skrevet

Et godt tips: SELG DEM. ;-)

Skrevet

Vil vel kanskje tro vedkommende bare spurte etter 'vanlige' forelesningsnotater, eller?

Skrevet

Hadde ikke du spurt om det samme? Hadde jeg gjort! Men, jeg hadde tatt et nei for et nei, om jeg fikk det til svar - hvilket jeg ville hatt respekt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...