to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 jeg kjøper de på hm og lindex. men begynner og bli lei de klæra. men gidder heller ikke bruke en formue siden mye av det blir ødelagt i bhg og sånn.
*ale* Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Har gutt i den alderen, synes det er kjempedårlig utvalg på gutteklær generelt. Men HM, Exit og CappAhl eller hvordan det skrives.. er vel der jeg finner mest. Bedre kvalitet på Exit.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg kjøper mye på de samme plassene som du, spesielt HM. Har så god erfaring med arveklær fra HM siden jeg har to gutter. Ellers kjøper vi litt på nett, gjerne danske merker, litt Cubus, Min Engel osv. Men det er ikke bhg klær.
OsloMor Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 HM, Okaidi, Zaras, Nøstebarn også liker jeg undertøyet og pysjene til Holly's.
Jenny-penny Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Mannen min er butikksjef på Cubus, så vi får rabatter og handler naturlig nok mye der:) Ellers blir det en del på HM, Okaidi, Bennetton og Exit/Name it )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå