Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er nettopp testet posetivt og vi skal ta fly om en uke...What to do?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Ikke noe problem det! Bare å drikke masse vann
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer! Og: Jepp! Om du er i tvil, så sjekk nettsidene til flyselskapene. De har ulike grenser for når de ikke tar på seg ansvar for å fly gravide - men det er mye lenger uti svangerskapet enn 1. tri. God tur!
MissBenz Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Det skal ikke være noe problem det, men det sies at det er tryggest i 2.trimester...
månestråle32 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Skal ikke være noe problem. Det vi blir utsatt av stråling på fly, er visst ikke mer enn hva vi opplever når vi går inne på kjøpesenter.... Fikk beskjed fra SAS at de vil ha legeerklæring i siste trimester, og ikke lov å fly utenlands siste 8 uker av svangerskap. Jeg fløy ganske mye i forbindelse med jobb i mitt svangerskap(siste gang da jeg var 6 mnd på vei), og har ikke opplevd maken til GOD service!! anbefales når du har fått "mage" De kommer med ekstra puter, vann, nesedråper og cola!! He he he
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Selfølgelig kan du fly! Eneste grunn til at høygravide ikke kan fly er at flyselskapene ikke vil risikere en fødsel ombord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå