Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Vet ikke om det er slik at amn må spørre selv eller om jeg kan spørre om noen som ikke vet at jeg gjør det?? Jeg har nemlig erfart at du er flink, og nå lurer jeg så på hvordan det skal gå med et par jeg kjenner godt og er veldig glad i. Det er noen i familien min som sliter veldig i parforholdet, og det har de gjort hele veien. Mot alle odds har de nå holdt sammen i 10-11 år, og har 3 barn sammen. Det er vel mye pga barna (eller kun pga barna..??) at de enda holder sammen (har vært tilløp til sidesprang tidligere). De er bare så fryktelig forskjellige og begge er vel veldig frustrerte fordi kommunikasjonen ikke fungerer og de har stressende hverdager med ingen tid til hverandre. Lurer så på hvordan dette skal gå, det er litt vondt å være til stede og se hvor trykket stemning det er mellom dem og hvor lite kjærlighet de utstråler til hverandre. Samtidig har de hverken økonomi eller overskudd til å bryte og begge vil jo være med barna så de føler ikke det er noe alternativ, selv om jeg også synes det er ille at ungene skal kjenne på denne frustrasjonen i hjemmet til stadighet. Jeg er glad i begge to, og synes det er så trist at ingen av dem åpenbart har funnet sitt livs kjærlighet... Kan du se noe om dem? Han er f 16.01.69, hun 29.06.70
Mamalari Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Beklager, men synes det ikke blir riktig å se på andre folk uten at de vet det. Blir jo liksom deres liv jeg setter meg inn i. Men du kan jo høre om det er greit for dem. skjønner godt du er litt bekymret for dem. og det er åpenbart at du bryr deg om dem, men synes det blir litt feil. Håper det er greit:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Ok, jeg skjønner det. Tenkte jo det samme selv. Men var nylig sammen med dem, og det er jo så tungt, så jeg tenkte jeg lurer så på hvordan dette skal ende. Men jeg får bare krysse fingre og håpe på det beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå