Gå til innhold

Jeg savner dere jeg... *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 15 dager siden vesla mi kom ut,og vi kom hjem for 1 uke siden i dag. Og da gjorde jeg min overgang over til DiB...

Jeg savner dere så fælt! Stemningen her inne er så koselig..

På DiB virker det som om alle er opptatt av å kjefte på hverandre og å kalle hverandre dårlige mødre.. Selvom de fleste sikkert gjør det de mener er best for sine små.. Så tenkte å si at dere må kose dere den siste tiden her inne! Selv dere som er så dritleie nå at dere sprekker! :P

Og mange av dere håper jeg jo at jeg ser igjen på DiB,så kanskje jeg får noen venner.. Hihi! Kos dere videre!!! *savneklemme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer jo over vi også etterhvert, fulle av hormoner og meninger om hva som er best for babyen. Jeg ser tilbake på forrige gang jeg var nybakt med et smil. Hadde definitivt meninger jeg i dag stiller meg litt spørrende til. Spent på hvordan det blir denne gangen. Vi får krangle med et smil :-)

Skrevet

Savner deg masse her inne på BIM og Labambie! :D

Men du kan da fortsatt være her! ;) hehe.... :)

Kommer forresten forhåpentligvis snart over jeg og! :D

Skrevet

Hihi! Godt å vite at noen husker meg,Trultemora! :P

Jeg kan jo være her og dele av "all min visdom" nå som jeg har fått ungen ut? Hihi! Ja,gleder meg masse til flere av dere også kommer på DiB. Da blir det kanskje litt koseligere der! :)

Skrevet

ja, du må være her! Jeg synes det har blitt så stille her inne etter de "gode gamle" forsvant... Og det er jo bra at det er noen her som har født også =)

Skrevet

Enig med du, Labambie.. Var så trygt og "kjent" her inne, mens på dib så er det ikke noen koselig stemning syns jeg. Mye hakking og sure utsagn, og lite oppbacking i forhold til her..

Klarer ikke å slå meg helt til ro der inne, så jeg sniker litt på 3.tri enda jeg, på leting etter fødselshistorier og andre koselige ting:)

Skrevet

Kanskje vi skal starte en egen tråd der inne? Vi som har født for ikke så altfor lenge siden? Så kanskje det ikke blir så ensomt. Da blir det kanskje litt "tryggere" også.. Gleder meg masse jeg,til det kommer flere herfra over dit!!

Skrevet

Huff, ja det er noe spesielt her inne, og jeg gruer meg til min tid er over her inne. Har bare 16 dager igjen til jeg er ferdig, og føler meg ikke klar for det i det hele tatt.

Vi får prøve og samles inne på DIB i stedet da og lage koselig stemning for hverandre der inne???

Skrevet

Ja, kanskje en nybakt-mamma-tråd, så alle herfra bare kan henge seg på etterhvert!! Det var en super ide!! :)

Kanskje det kan bli like koselig på DiB også!! Det er jo mange herlige damer der inne også, men det er ikke helt det samme engasjementet, og man "kjenner" hverandre ikke like godt som her. Naurlig nok kanskje, da man får nok å gjøre etter poden har meldt sin ankomst.. Men litt tid har man stort sett, og da hadde det jo vært supert å bruke den tiden på noe koselig:)

Skrevet

Ta det rolig, Labambie :)

Jeg er rett bak deg!!!

*ehhh......*

Skrevet

Så kjedelig at det er så dårlig stemning på DIB, da. Håper det blir litt hyggeligere innen jeg dukker opp om noen uker, da ;-). Synes også BIM og tredje semester har vært/er veldig veldig hyggelig.

Skrevet

Vil presisere at det ikke er sååå dårlig stemning og ukoselig der inne, bare at når man kommer herfra så skal det litt til.. ;)

Det er noe spesielt med 3.tri på BIM altså!! Ett samhold som man ikke skulle tro man kunne ha på nettet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...