Gå til innhold

Lånt bort penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det går an...

Vi har en konto med penger som skal brukes til bryllupet som er i vår. Jeg spurte i dag min kommende mann om å føre over noen av de pengene til meg (kontoen står i hans navn) slik at jeg kunne få betalt litt forskjellig til bryllupet ( kjole, bordkort, noen depositum på leie av buss osv. ) Da kommer han med den at han har lånt 70 000 av våre bryllupspenger til en kompis som skulle kjøpe en bil!!r!!!!!!!! Men han skulle få igjen pengene snart... og at det var jo to mnd til vi skal gifte oss allikevel..

dumme dumme mannfolk.. forstår de ikke at man må betale det meste før selve bryllupsdagen.

Håper inderlig han får de pengene tilbake KJAPT....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WHAT??

Man låner ikke bort masse penger uten å spørre forloveden sin først!

:-O Sjokkert..

Håper dere får de igjen veldig snart!!!

*krysser fingrene*

Skrevet

å herregud.... du må jo forlange at de pengene skal tilbakebetales snares!!! om ikke så skal den bilen stå i avisa fort som f....

Stakkars deg! jeg hadde ikke taklet den så lett tror jeg!

Lykke til!

Skrevet

Aa herregud... tenkte jeg ogsaa.

Hadde dette vaert min samboer saa hadde jeg nok blitt fly forbanna. Pluss litt til.

70 000 er myyye penger.

Haaper du faar dem tilbake paa kontoen veldig fort :-)

Skrevet

Verste av alt er at jeg ikke klarer å bli sint.. han er jo verdens snilleste. Og akkurat derfor tror jeg han har lånt de bort og, for å være snill med kameraten. Men han burde fått hørt det..

Skrevet

Å fy søren!! Er det mulig!! Vår bryllupskonto står i mitt navn, hehe... min samboer har også lånt bort 70 000 til broren en gang. Men han fikk de tilbake etter ikke så lang tid da, og det var ikke mens vi planla bryllup - da hadde det blitt bråk...

Skrevet

Det er helt greit å være snill, men dette går vel på gressen til dum snill?

70 000,- av deres felles penger uten å høre med deg!

Jeg må si det er storsinnet av deg å ikke bli sint, her i huset hadde det gått en kulevarmt:-)

La oss håpe av de pengene kommer fort tilbake.

Skrevet

Får håpe at han får pengene tilbake snarest - jeg vil jo si at kompisen ikke akkurat virker særlig kredittverdig når han ikke er i stand til å skaffe seg lån i banken?

Skrevet

ouch...Je hadde drept`n!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...