Anje Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Skal på jobbintervju neste uke. Er da 8 + 4. Ville dere fortalt det? Føler litt for å være ærlig, men skjønner jo at det kan bli et aldri så lite minus for mitt kandidatur...Samtidig er det pinlig hvis jeg får jobben og det første jeg sier er at jeg er gravid..Hva ville dere gjort?
tigergutt<3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 er det en stor stilling? Er det mange søkere? Kan du regne med at det blir flere runder med intervju? Jeg personlig ville ikke ha sagt noen ting nå i første omgang. Du er ikke pliktig til å opplyse at du er gravid. Hvis du kommer videre og blir kallet inn til flere møter så kan du jo heller vurdere det da. Så hadde jeg kanskje tenkt litt på om det er en stilling jeg ville bli fort sykemeldt i fra, eller om dette er en jobb du kan utføre helt til du går i permisjon. Det finnes jo noen regler for hvor lenge du må ha jobbet på en plass før du har krav på egenmeldinger og sykepenger.
Anje Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Det er en intern stilling. Regner med det bare blir en runde med intervjuer. Er ingen grunn til å bli sykemeldt fra den, så lenge jeg ikke er for dårlig til å gå på jobb Heller mest mot å si det allerede på intervjuet, siden jeg allerede jobber med dem..Men altså ikke sikker..
tigergutt<3 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 hvis det er en intern stilling så hadde jeg nok også vurdert det slik at jeg ville ha nevnt det. Da får de jo uansett snart vite det.
Anje Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Ja, tror nok det blir sånn. Takk for dine synspunkter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå