Crazy mama Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hvordan få slutt på det? Jeg har prøvd det meste; pratet rolig om ikke å gjøre det, blitt litt sint, mye sint, holdt pekefingeren min for munnen hennes og sagt nei,avledet, ropt - ja det meste. Ingenting fungerer, hun spytter på meg, søsteren, venner - alle kan risikere å få seg en klyse midt i ansiktet. Hvordan få bukt med dette??? Dette er IKKE gøy!!
Dronningen! Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Ta henne bort fra situasjonen, gjør et stort nummer av å trøste/tørke den som har blitt spyttet på...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Vi overså det fullstendig da guttungen hadde de periodene han spyttet på oss. Det ble ikke mye morro lenger når han ikke fikk noe form for oppmerksomhet og derfor ble det fort slutt på det.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 det gjør jenta vår og,jeg har ignorert henne når hun gjør det og d sluttet hun ganske kjapt med det!
Crazy mama Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Takk-takk damer, skal prøve å ignorere det neste gang, men det er bare så utrolig irriterende!!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Vet at det er irriterende men det er best å overse det, kjedlig å sputte når enn ikke får noe respons liksom.
fleXibel Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Lillebroren min hadde en periode hvor han spyttet. Da han spyttet tok de han vekk fra situasjonen og til badet og ba han om å spytte nedi do til han var ferdig med å spytte,.. Dette gjorde de hver gang han begynnte å spytte.. og til slutt var det ikke noe gøy lengre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå