hmmm? Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 jeg kjenner som oftest bare spark langt oppe og langt nede på magen, kan dette tyde på at babyen ligger med hodet ned allerede? når er det de snur seg egentlig?? hmmm, begynte plutselig å lure nå Legen min sa forrige gang jeg var på kontroll at de ligger sidelengs som oftest, som om de ligger i en hengekøye... men er ikke dette litt individuelt?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Siste 7 ukene har gullet vårt liggi med hue ned. Kan jo forandre seg for hodet har jo ikke festet seg. Men alle spark foregår oppe i magen og i ribbeina mine
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Tror det er veldig individuelt ja..Først lå bebisen min i tverrleie og denne gang m hodet ned:-) Jeg er i uke 26
lillespiren2:) Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hei. Gullet våres lå også med hodet nedover da vi var på en ultralyd i uke 23. d er nok vanlig at de kan ligge sånn ja. men siden barnet har god plass inne i magen, roterer den jo på seg hvis den vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå