lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 hei! hva er det din lille skal utredes for? fikk ikke med meg det. går det bra ellers? husker jo deg godt fra bim )
~Maja Mor~ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei!! Ja, tenkte jeg skulle svare på den :-) Vel, jeg har i likhet med deg en urolig liten sak....Armer og bein går stort sett hele tiden og han er som sagt veldig urolig i hele kroppen. Han sover nesten ikke noe sammenhengende (har aldri gjort det) og er da naturligvis veldig sliten og sutrete. Men han er (samme som din) veldig glad i å bli herjet med da.... Han er også sterkt plaget med atopisk eksem. De får teste han opp og ned for et eller annet plager han.... Ellers så er jeg sliten og trøtt ;-) Er jo alene med babyen og storesøster så dette er virkelig slitsomt. Veldig hyggelig å se kjentfolk fra bim!!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 ok. skal han inn på sykehuset å utredes? har fastlegen henvist dere? synes det er tøfft og vanskelig. har jo ikke noe konkret å komme med, bre at han er sutrete og missfornøyd. griner så fort jeg legger han fra meg, selv om jeg står rett ved siden av og kler på meg så griner han. har ikke skjemt han bort heller med å bære han hele tiden. vet jo ikke om han bare vil bli bært fordi det er kos, eller om noe plager han. jeg mener jo at han skal kunne sitte litt i ro på fanget eller bli lagt på gulvet eller satt i en stol i litt mere enn 5 min uten å grine. men jeg vet ikke. føler ikke at jeg blir tatt på alvor. tøfft å være alene ja, det skjønner jeg. vi er jo heldigvis 2, selv om mannen min jobber mye.
~Maja Mor~ Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hei igjen :-) Ja, vi skal på sykehus og har blitt henvist av lege... Men be om en time hos en manuell terapaut og si at du er bekymret for at det kan være noe som plager'n... Nå sutrer han fælt her, får stikke ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå