♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 hadde bestillt en jogge dress, 2 bukser, en shorts til sommeren og 4 singleter=) alt var kjempe fint!!! deilig å endelig ha noe tøy å ha på seg igjen=)
La vita è bella <3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Har de fått inn noe nytt nå? Synes de har hatt så dårlig utvalg på nett tidligere... Tenker jeg tar meg en tur innom og sjekker selv
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Så bra=) Jeg har nemlig også bestilt. Da kan jeg glede meg da=)
Julie<3 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Har hørt at de også har mamma klær på Zara. noen som har hørt om det eller?? Fått nye mamma klær på h&m?? Coolt
togutter-08og10 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Zara har mammaklær. Før jul lå de til høyre ved inngangen. tror de har flyttet det nå. Spør betjeningen. Jeg kjøpte en fin olabukse og en lang genser for kun 750 kr, skikkelig kupp.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Var på HM i går for å kjøpe mamma-bukser, men de er for korte i bena for meg ALLE SAMMEN! Er alle mammaer like lange?!!?! Jeg falt i allefall utenfor standarden på HM (er jo ikke sååååå lang: 180 cm). MEN, så kom redningen: ZARA har mammabukser. OG de er lange nok i bena! Ju-huuu løp og kjøp jenter :-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 la.vida er tingen..takk å pris for den butikken:)billige å kjempe stilige klær..weeee:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Ellos har mamma bukser som er lange i bena. Jeg er selv 1,78 cm og har lange ben. Mener og huske at de har en ben lengde på 86 cm :-)
Bomsedeisi Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har også akkurat fått endel gravidklær fra H&M, var kjempefornøyd med alt tilogmed jeansen satt som et skudd =)
tonemor81 Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Åh! Samme her!! Kjempeirriterende, for flere av buksene jeg har prøvd der sitter faktisk ganske fint ellers. Men høyvann er ikke stilig... Zara neste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå