Gå til innhold

fikk mammatøy fra h&m i dag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde bestillt en jogge dress, 2 bukser, en shorts til sommeren og 4 singleter=) alt var kjempe fint!!! deilig å endelig ha noe tøy å ha på seg igjen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de fått inn noe nytt nå? Synes de har hatt så dårlig utvalg på nett tidligere... Tenker jeg tar meg en tur innom og sjekker selv :)

Skrevet

Så bra=) Jeg har nemlig også bestilt. Da kan jeg glede meg da=)

Skrevet

Har hørt at de også har mamma klær på Zara. noen som har hørt om det eller?? Fått nye mamma klær på h&m?? Coolt :)

Skrevet

Zara har mammaklær. Før jul lå de til høyre ved inngangen. tror de har flyttet det nå. Spør betjeningen. Jeg kjøpte en fin olabukse og en lang genser for kun 750 kr, skikkelig kupp.

Skrevet

Var på HM i går for å kjøpe mamma-bukser, men de er for korte i bena for meg ALLE SAMMEN! Er alle mammaer like lange?!!?! Jeg falt i allefall utenfor standarden på HM (er jo ikke sååååå lang: 180 cm). MEN, så kom redningen: ZARA har mammabukser. OG de er lange nok i bena! Ju-huuu løp og kjøp jenter :-)

Skrevet

la.vida er tingen..takk å pris for den butikken:)billige å kjempe stilige klær..weeee:)

Skrevet

Ellos har mamma bukser som er lange i bena. Jeg er selv 1,78 cm og har lange ben. Mener og huske at de har en ben lengde på 86 cm :-)

Skrevet

Jeg har også akkurat fått endel gravidklær fra H&M, var kjempefornøyd med alt tilogmed jeansen satt som et skudd =)

Skrevet

Åh! Samme her!! Kjempeirriterende, for flere av buksene jeg har prøvd der sitter faktisk ganske fint ellers. Men høyvann er ikke stilig... Zara neste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...