ls83 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 jeg ble lagt inn på sykehuset i går, med sv, forgiftning.. prøvene mine er fine i da.. så fikk reise hjem... stemmer det du sa om at jeg kom til å få det... tulla i magen er 15% i minus på veksten... må på rikshospitalet på fredag, kan du se åssen det går? og om de må ta henne ut mye før på grunn av at hun ikke vokser som hun skal.. jeg er født 160183.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei;) Så fælt at du skal plages slik så tidlig!! Håper alt vil gå bra;) Jeg fikk opp forrige gang tallet 4 og trodde det betydde at hun kom 4 uker før tiden. Men når du nå sier at har sv.s.forgiftning allerede, så blir jeg så usikker.. kanskje det er 4 uker til de velger å ta henne ut? Nå må du huske at jeg kan ta veldig feil og ikke bli skremt. Men jeg mente jo bestemt at vekten hennes ville ligge på 2400g ca, så jeg velger å tro at hun vil være i magen din en stund til;) Jeg tror du får beskjed om på rikshospitalet at du vil få en tettere oppfølging, men at de avventer å bestemme seg for hva som vil skje videre siden du ikke er sååå langt på vei! De vil beholde henne der inne så lenge de bare kan! Får opp at de kanskje tror det er forsyningen fra livmoren som er litt dårlig og at det er derfor hun vokser litt lite! Masse lykke til videre;)
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 jeg tror nok helt ærlig ikke at hun blir i magen min så lenge til.. skjønner ikke hva de mener når de sier at jeg har sv.f men alle prøvene mine er fine.. du har helt rett i at det er forsyningen som er litt dårlig.. hun veier ca 650 gram nå.. legen sa at de om to eller tre uker skal se om hu har det best inni eller utenfor magen min, hvis hun vokser så håper jeg de ikke tar henne ut enda.. 4 uker ja, da er jeg 29 uker.. du sa noe om 30 uker sist, det kan ikke være at de velger å ta henne ut i uke 30...??
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Det stemmer det!! Så da skjer det kanskje noe rundt uke 29 eller 30! Hadde glemt at jeg spådde uke 30 på deg, og når jeg nå tenker på det tallet jeg så..4, så vil det si uke 29.. Da er det godt mulig det blir baby på deg rundt den tiden;) utrolig kjedelig at du skulle bli dårlig! Snakker du mye med x`en din?
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 ja, jeg kan nesten tenke meg at hun kommer i uke 29 eller 30.. ja, jeg snakker med eksen hver dag, vi er veldig gode venner, men jeg håper jo som sagt at han kommer tilbake.. får du opp noe om det??
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Fikk opp at du snakker mye med han ja;) Og jeg har liksom trua på at han kommer tilbake!! Og jeg får opp at om du er glad og fornøyd når du snakker med han, så er det som om han får veldig lyst til å komme tilbake. Da ser han at det vil bli bra liksom;)
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 jeg er som regel blid og fornøyd, han veit at jeg er lei meg,men prøver å ikke vise han det sånn veldig... kan du se om han kommer tilbake før eller etter fødsel??lurer på åssen vi kommer til å takle det hvis hun blir veldig mye for tidlig født???? jeg må bare få si en gang til at jeg er kjempe imponert av deg...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Tuuuusen takk;) Jeg fikk så ille opp at han trenger å se deg blid vettu;) Og jeg forstår sååååå godt at det ikke er lett! Babyen vil helt sikkert føre dere nærmere igjen! Det virker på meg som at dere blir sammen i tiden rundt fødsel, kanskje litt før. jeg vil så gjerne si at alt ordner seg, men tør ikke heeeelt heller...hehe;) men som sagt... tror han kommer tilbake til deg når han ser at du takler livet bra og virker fornøyd på en måte!
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2008 det er akkurat det jeg tror også... vi gleder oss begge to til å bli foreldre.. håper bare vi bor sammen da... han har hatt litt kontakt med ei annen, kan du se noe om det???
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Jeg ser ingen ny kjæreste på han.. og jeg får fortsatt opp at dere føler noe nytt og fint når babyen kommer! Og at det vil føre dere nærmere;)
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2008 takk.. nå kommer jeg til p sove godt i natt.. he he.. både gruer og gleder meg til jeg skal på riksen på fredag....
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. februar 2008 ja, han skal være med. føler han er veldig lei alt dette som skjer nå., han får liksom ikke gjordt noe fra eller til.. slitsomt for han tror jeg.. han er verdens snilleste, han vil gjærne være med på fødsel og alt som har med babyen og gjøre...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 Du skal bare ta han med;) Virker som en engasjert fyr! Ser dere holde hender når du ligger for å bli undersøkt, men vet ikke om det er til fredag eller hva!
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. februar 2008 ja, han er veldig engasjert, jeg tar han med på alt han vil, det er bare koselig... lurer på en ting til? vi har hus sammen, kommer vi til å selge dette og kjøpe noe nytt???
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 Jeg ser ikke noe det første året... ikke før om 2 år tror jeg!
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 5. februar 2008 ok... vi har begge lyst til å kjøpe nytt hus, men aner ikke når.. ser du om jeg blir gift noen gang og om det er med eksen???
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #20 Skrevet 5. februar 2008 Tror dere gifter dere når du er 27 år;) Men der er jeg usikker.
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 5. februar 2008 takk.... da lurer jeg ikke på noe mer... kan nok hende jeg spør en gang etter fredag...
ls83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 5. februar 2008 en liten ting til.. he he. kan du se om jeg blir lagt inn på riksen før jeg skal føde..???
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #24 Skrevet 6. februar 2008 Hei igjen;) jeg tror som sagt at du må ligge en ukes tid før babyen kommer! Ser bare sykehus, og det kan godt være riksen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå