Gå til innhold

Hva er deres forhold til grønnsaker da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere det selv, eller får dere ungene til å spise det selv om dere ikke gjør det?

Jeg må innrømme at jeg liker ikke så mye grønnsaker... Liker broccoli og asparges, men ellers så er jeg ikke så glad i grønnsaker...

Eldse datteren min har aldri likt grønnsaker av noe slag, mens yngste spiser alt, og elsker erter:)

Serverer alltid grønnsaker til middager der det passer, og har alltid med grønnsakene jeg liker også, slik at ungene ser at jeg spiser litt også... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser mye grønnsaker, men sjelden vanlig norske kokte grønnsaker, syns ikke det smaker særlig godt og ikke spesielt spennende.

Skrevet

Tror ikke ungene er dummere enn at de ser at du aldri spiser erter. "Gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør" fungerer dårlig på unger. Jeg spiser gjerne grønnsaker, og dytter de i lille-gull også.

Skrevet

Grønnaker utgjør en stor del av både mitt og familiens kosthold. Vi liker alle grønnsaker og spiser mye både råkost, salater, wok og dampede og kokte grønnsaker Aldri en middag uten!

Spiser alt fra det vanlige trauste norske til mer eksotiske :-)

Skrevet

Elsker grønnsaker, men sliter med å få mannen til å spise dem av og til!! Så da får vi se hvordan dette påvirker lykketrollet etter hvert...

Skrevet

Eg er jo barn av åttitallet da. Med mikrobølgeovnmiddager og frysepakka grønsaker. Fysj. Likte ikkje grønnsaker som lita.

Etter at me begynte å ha meir ferske grønnsaker derimot så er eg blitt veldig glad i det. Alle typer. Middag uten er utenkelig.

Eksotiske grønnsaker? Kva er det da?

Skrevet

Vårt forhold til grønnsaker er veldig bra, jeg spiser alle grønnsaker og det gjør ungene også, vi serverer alltid middag med grønnsaker.

Alt fra råkost, kålrabistappe til sukkererter, broccoli, gulrøtter, spinat osv, vi har også veldig gode grønnsak- og fruktbutikker i umiddelbar nærhet.

Kjempeviktig for meg at barna ser og liker grønnsakene vi har, jeg har LITEN tro på å lure grønnsaker inn i annen mat iallefall.

Skrevet

Jeg elsker grønnsaker og bruker det mye. En del grønnsaker jeg ikke er så glad i, men jeg spiser det foran barna. Vil ikke velge bort noe bare fordi jeg ikke liker det. Frisk babyspinat går ned på høykant, selv om mamma ikke er så happy:)

Skrevet

Spiser mye grønnsaker. Grønnsaker er godt. Stangselleri er grusomt.

Jeg forbauses til stadighet over voksne mennesker som knapt har grønnsaker i kostholdet.

Skrevet

Er ikke spesielt glad i vanlige kokte grønnsaker, men spiser mye salat og knasker gulerøtter, sukkererter o.l. på kveldstid.

Skrevet

Jeg elsker graønnsaker, kokt, rå eller ovnsbakt. Kan ikke tenke meg ett måltid uten grønnsaker, så jeg går foran med godt eksempel siden mannen ikke er glad i det:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...