Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Mensen kom i natt, så det var meget festlig å sette inn Mooncuppen for første gang om natten i halvsøvne, men det gikk nå fint. Den lekker ikke i det hele tatt. Jeg merker null til den nå som jeg vet hvordan jeg setter den inn, trikset er å sette den langt nok inn, det tok to forsøk å få det til helt skikkelig så jeg kan ikke klage. Det rare er jo at jeg nesten glemmer at jeg har mensen. Jeg klaget til mannen på telefon at jeg følse meg så trist og matt uten at jeg kunne forstå hvorfor, spesielt når alt går så bra, og han turte rett og slett ikke foreslå at det kunne være mensen, stakar. ;o) Jeg måtte søren meg komme på det selv.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hmmm..lurer på å bestille meg en jeg også...jeg blør noe SINNSYKT når jeg har mensen. Kunne kansje vært løsninga. Forstått at den har god "kapasistet"...hvor bestillte du og pris?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg bestillte fra nine.no, det tok bare to dager før den kom! Tror den var 350 inkl frakt eller noe slikt.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Takk skal du ha :-) Ingen lekasjer i det hele tatt?
Skravlemamman Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Hmmmm, mulig jeg ikke er helt på nett nå , men hva iallverden er en mooncup?
Krøvvel Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Vurderer sterkt å bestille en sånn.. men er det grisete når du tar den ut? Skyller du den bare? Synes ikke det var dyrt.. 10 pakker bind så er det spart inn:-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg skyller den bare i varmt vann, og koker den etter mens. Syns det er like "grisete" som bind egentlig. Prisen er ikke ille når du tenker hvor dyrt det er med bind eller tamponger, nei!
Skravlemamman Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 iikkk, er det en kopp som samler opp mensenblodet, eller?litt blond jeg nå...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Null lekkasjer. Det føles egentlig logisk når du setter den inn, det virker ikke utrygt i det hele tatt. Det jeg hadde mest problemer med var å bestemme hvor lang/kort tuppen man drar den ut med skulle være. :-s http://www.mooncup.co.uk/klokkeformet_kopp_norsk.html Dette er det vi snakker om. ;o)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Jepp, det er en kopp som samler opp mensblod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå