Gå til innhold

Når begynner man vaske klær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par tre uker før termin? Vet ikke når jeg kommer til å begynne, men blir nok ikke like tidlig som med førstemann:)

Skrevet

Søndagmorgen, halv sju....

Skrevet

Hvis jeg var deg så ville jeg nok venta til det var ca. 1-2 mnd igjen til termin... Jeg skal i hvert fall vente med det til april, for da er det kanskje såppas varmt ute at klærne kan tørkes på verandaen:-) De lukter jo så mye bedre etter å ha tørket ute i frisk luft!

Skrevet

Snakker dere da om klær som er nye eller arvet? Visste ikke engang at dette var en problemstilling jeg..

Skrevet

tenkte lissom på detta sjøl jeg da.. Her i huset har vi fått maaaaaasse arve klær . Og har litt over 2 mnd igjen til termin. Så skal jeg vente til mye nærmere? eller kan jeg stappe alt i maskinen? de skal jo ligge i kommoden? hmmm

Nyeklær må vaskes det og ? dyner ?

Skrevet

Jeg kommer til å vaske alt av klær og sengetøy som jeg både har kjøpt og arva. Syns det er litt greit jeg.. Kommer nok til å begynne i april/mai tenker jeg. Har termin 29.Mai.. Hmm.. Gleder meg til å begynne å årne jeg nå!!

Skrevet

Tenkte jeg skulle vente en stund til jeg også, men hvis du vil begynne nå og det er lenge til termin er det jo bare å legge klærne i plastikk når du har vasket dem.

Skrevet

Klær som er arva er jo gjerne vasket før dere får dem, men om de har ligget lenge oppbevart et sted ville jeg vasket dem (med tanke på midd o.l.). Nye klær bør alltid vaskes, det skjønner dere hvis dere lukter på klærne, særlig klær som babyen skal ha helt inntil huden. Det gjør jeg når jeg kjøper meg undertøy også, og til 2-åringen min.

Skrevet

Hehe.. tenkt litt på det samme. Kom frem til at ca 4 uker før termin burde være passelig in case den lille skulle ville se dagens lys tidligere enn anntatt.. Men spørs hvor lenge jeg klarer å vente. Kommer til å vaske både arve og nye klær og vogntrekk osv.. sengetøy+ dyne er jeg hysterisk på så skal vaske de 2 ganger etter å ha lest det et eller annet sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...