Gå til innhold

silikon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange som har lagt inn eller tenker på å gjøre det??

selv har jeg veldig lyst,med mine to små slappe A cuper..hehe

men vet ikke om jeg tør? men hadde vært fint å kunne handl seg en fin bh og faktisk like det man ser..og for å ikke snakke om bikini;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen sm kan legge det ut på skravle??

Skrevet

Jeg har vurdert det selv, for jeg har også to bitte små Acup. i tillegg har jeg en litt større og en flat!!!!!!!!!!

har en baby som bare ville ha den ene puppen når jeg amma:(

MEN, jeg vil ikke risikere en operasjon. Tenkte og prøve en krem jeg fant på nettet, som man skulle massere inn og få større pupper.

Har ikke stor tro på det, men prøver:)

Skrevet

Jeg har ei bestevenninne som gjorde dette i oktober 07.

Jeg var henne med på første undersøkelsetime og dagen hu tok det.

Hun hadde ikke noe vondt, var ute å gikk å var oppegåendes var dag 2.. dag 1 var hun bare ganske sliten og trøtt.

Alle sier det gjør så vondt blablabla.. ifølge min bestevenninne gjorde det ikke vondt.. var jo selvklart litt ubehaglig de to første ukene,, litt stramt, men ikke vondt, jeg kjenner henne såpass godt at hun aldri ville gjemt smerte for at andre skal tro det ikke er vondt.. var med henne dagen lang hele tiden etter hun la de inn(siden vi er naboer)

Er jo tydelig ikke så vondt som alle skal ha det til.. hadde jeg ikke vært fornøyd med mine pupper uten silikon hadde jeg KANSKJE gjort det:D Men jeg syntes kroppen skal være helt naturlig:)

så glad jeg er fornøyd:)

Bestevenninna mi er strååååååååååååååååålendes fornøyd.. og hun har fått en kjempe flott selvtillitt å nyter de nye puppa.. arret syntes nesten ikke lenger heller..

Så ifølge henne anbefaler hun det til alle som vil:)

Nobel cliniq i oslo var ho på :)

Skrevet

ja skal tene på det..er jo ikke noe artig å gå rundt å føle seg stygg hele tia heller...så kanskje man bare hopper i det..selv jeg ikke akkurat vil like å bli kalt :hun med silikonpuppene..hehe

Skrevet

skal vurdere det jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...