Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min er 2 uker og har blitt litt tynnere i håret, hadde masse svart hår da hun ble født, men nå er det litt mindre og mye lysere allerede...

vil alt forsvinne og itilfelle når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av mine tre har mistet håret, har bare gnidd det av midt i bakhodet. Ellers på hodet har det bare gradvis kommet mer og tykkere hår ettersom de har blitt eldre.

Skrevet

Samme som Kristin 1974 her også, bare gnidd av litt i bakhodet og ellers vokst tykkere og tykkere.

Skrevet

men hvordan er det med fargen da?

den har jo blitt så mye lysere, er lysebrun nå, for 1 uke siden var det nesten svart....

Skrevet

Alle mine har også blitt lysere.. Alle er født med nesten sort hår, og de to eldste er nå mørk blonde begge to, lysere enn både meg og mannen.. Minste på 8 mnd har nå lysebrunt hår, og hun var den mørkeste da hun ble født, helt sort.

Skrevet

Jenta mi mistå håret like etter 4 mnd... hadde masse hår på toppen som plutselig bare ble vekk.. nå er hun 10 mnd, og det har kommet gradvis tilbake, men fremdeles er det ganske lite... Det har også blitt litt lysere enn det som var da hun ble født (da var håret forresten mørkt på toppen og ganske lyst på sidene...)

Skrevet

Begge guttene mine ble født med masse mørkt hår. Og begge mistet mye av håret. Husker ikke helt når førstemann mistet det, men det var veldig tynt til dåpen, da var han 4 mnd. Andre mann begynte å miste ved 2 ukers alder. Han mistet alt på toppen, så han så ut som en gammel mann... Nå er han 4 mnd og har fått igjen mye av håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...