Gå til innhold

UL i dag og det blir gutt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

HELT uventet. Har jente fra før. Så nå må jeg nok kjøpe litt klær, ja.- MYYYYYE rosa her i gården, så kusinen blir nok glad for alt hun kan arve:)

 

Så nå trenger jeg tips for steder med bra gutteklær. Er ikke helt inne på det kan man si:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med en liten gutt:)

 

Hvor du får kjøpt klær vet jeg egentlig ikke, kjøpte selv mye på hennes, cubus har nesten ingen fine gutteklær, noe som er plagsomt, for nesten alle gavene vi fikk til mini var fra cubus. Kappahl har litt fint.

 

Handler lite i de dyre butikkene selv, så der vet jeg ikke, men reflex har litt trir jeg

Skrevet

gratulerer med en gutt :)

Skrevet

Hennes hadde fått inn masse fint til gutte baby, det er første gang tror jeg;) Men de må jo begynne å ta inn fine/kule gutteklær da det er kvinnene som regel handler klær til de små og kan bruke penger;) hehe.. men ellers har og Extra og Olsen masse fint og self CaponeKids, men det er VELDIG dyrt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...