Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Så søte vogner da...Men er jo helt rusten på markede. 6 år siden sist. Da hadde jeg Simo kombi og syntest den vare veeeldig tung.
bixit Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Har kjøpt Brio happy duo. Hadde også simo sist (for hele 9 år siden) og synes også den var en smule tung. Det jeg er litt skeptisk til er hjul-låsen, har fått med meg at den er litt skral og går fort istykker. Meeen så tenker jeg at jeg får være litt forsiktig. En annen ting er kalesja, denne må bare bøyes bakover med makt og det føler jeg er en litt merkelig anretning. I tillegg er det brukt for mye borrelås generelt på vogna, og det er jeg heller ikke superfornøyd med. Dette er gjerne ting som gjør at jeg tenker vogna er nok ikke den som har lengst levetid av dem som er på markedet. Men så dekker den de behovene vi har nå. Bagen er grei størrelse, den er lett å manøvrere, lett å klappe sammen, og generelt en liten vogn som virker stabil på alle de viktigste punktene (understellet virker til å være skikkelige saker og hjulene er robuste med passelig demping) Nå var vi veeeeldig enige om at vi ville ha med 4 hjul. Når en er vant med simo så blir mange av disse nye vognene FOR nymotens Brio happy ble liksom mellomtingen for oss, tradisjonell men samtidig litt gøy Så her gjelder det bare å være litt forsiktig og behandle vogna pent så satser vi på at den gjøe det den skal så lenge vi har bruk for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå