anfi Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 for en herlig og frustrerende side dette er!!! herlig for å kunne lufte tankene sine med andre i situasjon, men frusterende når man prøver og prøver og det ikke skjer noe... er det noen som har noen oppmuntrende råd eller?? og hvor lenge har dere prøvd???
blirjegsnartmamma Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 har det sånn jeg også mannen min syns vel kanskje at jeg kunne brukt mindre tid her (er ikke her så mye altså) Men han skulle bare prøve å få alle spsm og klager til seg istedenfor at jeg legger dem her hehe Håper det ikke tar så mye lenger tid, føles hele tiden som om jeg er gravid, har lagt på meg bittelitt foran på magen også, men får bare negative tester, så jeg vet jo egentlig at jeg ikke er det...
anfi Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 haha godt å høre at det ikke er bare jeg som "føler" at jeg er gravid hele tiden! kjenner symptomer både her og der... og det er ikke bare du som er her inne både titt og ofte og kikker og leser...men jeg synes alle blir gravide så jeg har ikke turt å skrive her før nå! og ja, mannen min hadde også blitt gal av alle spørsmålene...jeg tror vi jenter tenker litt mer og annerledes på dette enn menn, selv om de også tenke på det... men hvor lenge har du prøvd da? *nysgjerrig*
Søskenspire i oktober Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Vi er nok flere som kjenner symptomer hele tiden:o) Da vi endelig bestemte oss for å prøve, brukte jeg litt tid inne på disse sidene. Jeg ble smårar og hadde alt av symptomer; mat smakte ikke, kaffe var dårlig, murringer etc. Etter 2pp bestemte jeg meg for å ikke tenke på disse sidene, og drakk det jeg ville av både kaffe og alkohol. Da gikk det gitt!. Men vi var uheldige, fikk en SA ved 11+2. Nå tør jeg lese litt her igjen - men vet at dersom jeg klarer å legge fra meg frustrasjon og bekymring, så slapper kroppen mer av. Nå er vi på 2pp etter SA, og jeg har selvfølgelig symptomer:o) Dersom det ikke blir noe på denne runden, skal jeg holde meg litt mer unna. Må likevel holde meg unna både koffein og alkohol, etter å ha lest omtale av forskningsrapporter. Får se hvor lenge jeg klarer det. Lykke til, og håper dere får spire snart!
anfi Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 ja den kaffen er et lite mareritt det er jo den man lever på i harde jobbperioder! men nå har jeg endelig greid å begrense meg... da vi begynte å prøve var jeg helt i hundre hele tida, og var vel på apoteket både titt og ofte! men nå har det heldigvis roet seg, men både jeg og samboeren min styrer kikke laaaangt opp i barnevogner når vi ser en, men det blir nok snart en liten en på oss også. tror 2008 blir et bra år, det har vært en flying start hittil så tante rød skulle egentlig vært her nå, men har ennå ikke dukket opp, så det kan jo hende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå