Gå til innhold

sykehusdietten? noen prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørt om sykehusdietten og har ei oppskrift på den, men virker den, negative og positive sider ved den? noen som vet? prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i hvertfall rimelig lei den suppen etter en ukes tid:p

Skrevet

Er der rikshospitalets suppekur du snakker om?

Skrevet

det er suppe ei uke og biff en dag og bananer osv. står d

Skrevet

har prøvd den opptil flere ganger! funker som rakkern den, men du må regne med å ikke ha noe spesielt med energi:P det går bare på sparebluss.. sist gang gikk jeg ned 4 på en uke, og har fortsatt ikke fått de tilbake:)

Skrevet

blir nok lei suppa ja, men hvordan smaker den? føler vekta står stille og føler meg på bånn vil få fart på sakene!

Skrevet

Jeg har prøvd den... Tre ganger faktisk. (Siste gangen måtte jeg riktignok rulle inn håndkle og gi meg da jeg ikke maktet å spise den hersens suppa lenger). Virker litt dumt å skrive dette nå, men suppa er faktisk god den.

Klarer du å kombinere det litt med trening vil ta av deg 4-8 kg på en uke (men mye av det er vann og kan komme ganske fort på igjen). Natt til tredje dag har jeg erfart at jeg ikke har sovet noe godt fordi kroppen er så tom (er ikke så spennende med dag to når du kan spise så mye grønnsaker du vil), men dag tre med frukt er ganske fantastisk.

Mitt beste tips må nok være å lage mindre posjoner av suppa av gangen. Den er jo såklart best når den er fersk. Og ha nok grønnsaker og frukt i huset. Det er fryktelig langt å løpe til butikken når kroppen skriker etter mat.

Lykke til.

Skrevet

for å si det sånn, du kan ikke leve på den dietten. du vil nok gå ned litt under kuren, men hva tror du skjer når du begynner å spise normal føde igjen? jeg anbefaler god trim og 6 små måltid for dagen.

sykehusdietten er en diett som folk skal bruke før operasjoner og sånn, ikke slankekur. men suppen er ganske god da, men bare i moderate mengder!

Skrevet

Den smaker som en helt ok grønnsaksuppe

Skrevet

har slanket meg noen mnd ¨nå og d går forferdelig sent:( sliter ganske mye m bekkenløsning ennå, hatt låsnig, gått til behandlinger i 6mnd nå og gutten min er snart 1år.. vil ned i vekt! :) prøver å bevege meg så mye jeg kan etter smertene, men tror jammen jeg prøver meg på den kuren jeg. spent på resultat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...