Silja FullFres McQueen Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Begynte å slanke meg med Nokadietten i september i fjor, holdt på i et par mnd. Har ikke gått noe opp igjen etter at jeg sluttet, heller ned. Har gått ned totalt 8,2 kilo siden jeg begynte med den.. Vekta går jevnt og trutt nedover, ikke så fort, men det går nedover! Og da gjør jeg ingenting spesielt for å gå ned heller.... =O Nu skal jeg begynne på Nokadietten igjen, for å få bort de siste åtte kiloene. Det er så godt å se at det faktisk går! Og at jeg nu ser det tallet på vekta, som det er et par-tre år siden jeg såg sist.. =D Måtte bare dele det med dere... Hehe..
3skatter Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 da må jeg spørre, hva er noka dietten? har 5 kg igjen og de sitter bomfast!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Herregud, så flink du har vært da! Og så heldig du er:-d Hadde faktisk tenkt å spørre deg, har sett det på bildene av deg, at du er blitt mye tynnere... You foxy lady! ;-) Klem
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 http://www.nokadietten.no/
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Tjihi, så morsomt! Det er faktisk folk som sier at de legger merke til at jeg har gått ned, men jeg tør ikke helt å tro på de... Syns ikke det vises så godt selv, selv om jeg merker at buksene mine har blitt litt videre.. *gooooodt* Hehe, råfoxy! ;p Tænk ju snuppis =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå