LoveInMyTummy Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Noen ganger så ser det ut som om jenta vår har leamus i fontanellen. Det "pulserer" opp og ned og ser ekkelt ut. Er det flere som har lagt merke til dette på sin baby? Er bekymret for at det ikke er normalt.
Totinona Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jo det skjer på vår lille også innimellom. Det er visst normalt..:-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Helt normalt, det du ser pulserer er faktisk pulsen hennes.
LoveInMyTummy Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Nå ble jeg lettet:) Utrolig hva man kan bekymre seg for;)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 :-) Nå måtte jeg le. Alt hva man kan bekymre seg om. (jeg blir heller litt bekymret over hvor uvitende mange er...)
LoveInMyTummy Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Det er særlig bekymrende å se alle som er anonyme her inne;)
Audacious Angel Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor ikke heller hjelpe de som lurer enn å le av dem.... Det er ikke alltid at alt som virker logisk og forståelig for deg er like lett for andre. Det er mye man lurer på med de små, og kanske spesielt når man er førstegangsmor. Jeg vet med meg selv at jeg ofte kan tenke "selvfølgelig, hvorfor tenkte jeg ikke på det" etter å ha fått svar på ting jeg har spurt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå