Topp 10. Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Noen som har prøvd noen form for tannbleking... enten til tannlege eller noe annet! Ble dere fornøyd med resultatet? Og pris? Noen bivirkninger? Føler tennene mine blir så fort gule, drikker verken alkohol, eller kaffe.. eller røyker eller snuser!!
Mininni Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Mannen min snuser, og fikk derfor litt misfarging på tennene. Før vi skulle gifte oss prøvde vi et blekingsprodukt som vi kjøpte på Vita - tannlegebleking koster jo fort en 4-5000 kroner, så det var verdt et forsøk med den vi kjøpte til 499,-. Den fungerte faktisk kjempefint, og kan anbefales - de på Vita sa at de hadde fått mange positive tilbakemeldinger på den fra andre også. Husker ikke hva den heter, men boksen var hvit med grønn skrift, og det var en sånn sak du bet ned i med blinkende lys, som man satt med i 20 min. Det var en femdagersbehandling, og det ble merkbar forskjell etter de dagene. Merket ingen bivirkninger. Men iom at det var mannen min som brukte den sjekket ejg ikke om gravide kan bruke den, da.
Topp 10. Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Takk for svar!! Skal dra en dag etter fødsel å se på dette settet fra Vita... Regner med de skjønner hva jeg mener når jeg sier tannbleking, så det er ok at du ikke husker hva den het:) Prøver å bruke tannkremen for snusere og røykere men føler ingen bedring.. pusser 2 gang hver dag... kanskje jeg skal begynne å pusse etter hvert måltid? Hmmm!!! Flere som har erfaringer??
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg var til tannlegen å fikk støpet av tennene mine. Blekeskinnene har jeg jo for evig, da disse kan brukes om og om igjen. Bare å dra til tanlegen å kjøpe geleen når man blitt tom. Jeg fikk kritthvite tenner og er kjempefornøyd. Gjorde det for ca. 3 år siden og det er verd pengene. For som sagt,r blekeskinnene har du fo evig og altid. Kostet meg 3800; Men det er myyye rimeligere nå vet jeg. Ta kontakt med tannlegen din å sjekk prisen. Annbefales å gjøre det til profersjoneller. Hva om du plusselig reagerer på dette middlet som selges i de forskjellige butikkene. Tannlegen sjekker også tennene før de kan blekes.
Monique72 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 En venninne bodde i USA en periode og brukte Crest Whitening strips. Hun hadde med en prøvepakke til meg også, og det ble kjempebra resultat!! Jeg bestilte senere fra www.dentist.net. Produktet heter Crest whitening strips. Finnes i forskjellige styrkegrader. Akkurat det samme som er i disse produktene som de man får hos tannlegen. Nemlig Hydrogenperoxid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå