Gå til innhold

Noen som er i uke 29 her? Og hvordan er formen

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres? hvordan kjenner dere med liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hybelboeren har det helt utmerket! Turner rundt og spreller i vei!

"Hybelhuset" derimot er heller sjabert.....

Skrevet

har det helt greit, den lille sparker og koser seg. merker eg begynner å få en del kynnere av jobben og mulig en begynnende bl. sambo måtte hjelpe meg opp i fra gulvet i går fordi eg klarte ikkje stå på den ene foten det gjorde så vondt i hofteområdet.(lå og lekte med katten=D) også er eg forferdelig sliten.... men ellers er alt fint, savner å sove en hel natt men,men. blir ikkje mye av det de neste 2 årene regner eg med=) skal til glukosebelastnings test i morgen... håper det går bra, tenkte eg skulle høre om muligheten for å trappe ned litt..

Skrevet

Masse liv og heldigvis ar den mest aktive perioden nå gått fra å være midt på natta til å være mellom 9 og 10 om kvelden, så endelig blir det god natts søvn på mor. Formen er endelig veldig bra etter nok en runde med kvalme og endelig har magen kommet! Deilig!!

Skrevet

Min form er super, og det virker som at alt er bra med han i magen også! :) Mye liv! Skal til jm imorgen og satser på at ikke hun sier noe annet om formen min.. ;)

Skrevet

Hei! Formen min er helt utmerket, faktisk ingen plager overhodet. Kjenner jeg begynner å bli generelt sliten, men ellers er alt bare bra! :o)

Skrevet

Er også i uke 29, har slitt med bekkenløsning siden uke 14 men så lenge jeg gjør alt i mitt tempo går det tålig bra. Må ligge mye, men er sykemeldt så jeg vil ikke klage. Leser masse bøker! Stor mage med kjempeaktiv bittebebis, og fysisk form utenom bekkenet er kjempebra.

Akkurat vippet over på 3 tri, og det blir morsomt å følge dere :)

Skrevet

Den er ikke bra. Sover knapt om natta lenger, og sover 1-3 timer pr natt. Slik var det de siste tre mnd forrige svangerskap også. Så jeg "gleder" meg framover, not... Er 50 % sykemeldt, og har vært det siden uke 16, så jeg prøver nå å holde ut på jobben resterende. Men det spørs hvor lenge jeg holder ut. Skal til lege om to uker, så jeg får diskutere helsa da.

Gleder meg til å hilse på nurket, men den trenger vel hulen litt lenger. Blir ikke flere barn på meg, orker ikke et nytt svangerskap..kjenner jeg blir litt deppa av hele greia.

Hilsen anonyme som hiver etter pusten for tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...