Gå til innhold

Ultralyd i dag ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag og alt var bra med barnet! Og nå skal jeg få en liten jente:D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Jeg var egentlig sikker på at det var en gutt, så det var virkelig en overraskelse. Men jeg ble kjempe glad. Det er så godt å faktisk vite kjønnet! Klarer ikke slutte å smile jeg! Fikk masse fine bilder og:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det blir på en måte mere virkelig nå som jeg vet hva som skjuler seg i magen min synes jeg. Og så kan man plalegge litt mere hvilke farver man skal ha osv :-) Nå slipper alt å bli nøytrale farver :-)

Gratulerer med jenta i magen, det er en del jenter i vente nå!

Skrevet

Skal du også få jente?

Ja jeg føler at jeg får et litt mer personlig forhold til barnet. Jeg kan kalle henne for "hun" i stedet for "det". Det er jo litt lettere. Og ja, tanken på farger og ikke minst navn!

Skrevet

Vi har bestem navn også så jeg går og snakker til henne med navnet innimellom også :-)

Har ikke lyst til å skrive det her inne for det er såpass speielt at da kan jeg bli gjenkjent...

Er fortsatt veldig spent på hvordan hun vil se ut og hvordan personlighet hun vil få. Har på følelsen av at hun vil få pappan sine farver... Noe må man ha å se frem til når hun kommer ut også!

Skrevet

Jeg har også funnet navn. Men jeg trodde det skulle bli gutt og da hadde jeg ikke peiling på navn. Men har et jentenavn som jeg skal ha på henne. Gratulerer så mye:) Så kan vi ikke gjøre noe annet enn å vente nå da. Og kjenne at sparkene blir sterkere og sterkere! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er 20+6 i dag og kjenner lite spark. Men det er pga at hun ligger vendt inn mot ryggen min. I tillegg ligger hun med hode ned og rumpa oppe ;-)

Har også morkaka foran på magen så den demper også ganske mye :-)

Hvor langt er du på vei? Og hvor i landet hører du til?

Skrevet

Grattis jenter med jenter! Jeg har det litt som deg Bjørnen Collargol, babisen ligger mye med hodet ned, ryggen ut og morkaka er forran. Men jeg kjenner endel spark likevel. Er en uke lenger enn deg.

Nå er jeg spent på "jentesymptomene" deres? Jeg vet ikke kjønnet, da vi bestemte oss for det før ul. Men jeg er så innmari nyskjerrig på hva som er der inne!!

Skrevet

Gratulerer. Va rpå UL i dag jeg også. Blir gutt her i gården. Har jente fra før.

Best av alt å vite at alt står bra til:)!!!

Skrevet

Jeg har den siste uka vært veldig fysen på stratos og venninen min sa at å være fysen på søtt er et jentetegn... vet ikke om det er tilfelle, men stemmer da på meg.

Mye vondt i hode og slet med kvalme og oppkast de første 3 mnd.

De fleste sier jeg har guttemage, men det stemmer da ikke ;-)

Skrevet

Hehe, må bare svare her eg:) Har nett dei samme "symptomene" som deg, uten om det med vondt i hodet. Men her er det en liten gutt i magen:) veldig sukkerbehov om dagene!

Skrevet

Jeg er fra Bergen. Er akkurat 18 uker i dag.

Jeg var utrolig kvalm de første tre månedene og. Har kick på alt som har med sjokolade å gjøre. Sjokoladepudding, sjokolademelk, sjokoladeis! Åh, jeg får vann i munnen!! Men jeg har også kick på stangselleri og isbiter...

Jeg er veldig trøtt om dagene også.

Men jeg kjenner masse spark i magen. Og hun beveger seg hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...