Gå til innhold

dere som er 2.gangs, når kjente dere liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17+6 nå, og har enda ikke kjent liv.... Mitt andre svangerskap, kjente det ca rundt uke 20 forrige gang. Men trodde liksom at jeg skulle kjenne det så tidlig denne gangen, og har ventet utålmodig i flere uker nå...Magen vokser, og har hørt fin frekvens med dopler flere ganger. Skal på UL om 1 uke. Så, dere 2¨.gangs, når kjente dere liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente liv inni magen når jeg var 14 uker på vei, men har ikke kjent spark utpå enda. Er like langt på vei som du.

Skrevet

jeg er 3.gangs, og har begynt å kjenne liv de siste dagene, er 17+4. Da jeg fikk mine to første barn, kjente jeg ikkeno før etter ul, som var ca uke 18. Har funnet ut at det lønner seg å ta det som står her inne med en klype salt...her finnes det 1.gangs som sier de kjenner liv i uke 12-13...min forrige fastlege som kun har ett barn, fortallte meg at hun kjente liv i uke 13, da hadde kollegane hennes, og jordmoren, bare ledd av henne, og sagt at tarmbevegelsene kjentes akkurat slik ut;-)

Skrevet

Jeg er 16+0 og har kjent to små spark for tre-fire dager siden :-) Men ikke noe etter det. er tredje gangs så jeg trodde skulle kjenne det tidlig nå som jeg vet hva jeg skal kjenne etter, men som hun over her sier tarmbevegelser ligner veldig! husker ikke når jeg kjente det 2 gangen heller, men tror ikke det var før rundt UL-tid.. Men er nok ikke så lenge før det vi merker det hver dag nå! :-)

Skrevet

Har skrevet ned i kalenderen da jeg var 16+1, men er mer usikker nå, for jeg syns jeg kjenner noe av og til men er ikke sikker. er 18+1 nå

Skrevet

jeg kjente det når jeg var 17 uker... og har kjent det selv utenpå nede ved blæra :P men ikke sambo enda da... hehe

Skrevet

kjente bevegelser 1 gang, halt sikkert, var da 11 uker. høres rart ut, men jeg er sikker... men har ikke kjent så mye etterpå.. 1 gang var jeg 19-20 uker. 2 det kjentes utenpå..

Skrevet

siste setning der skulle være: 22 uker kjentes det utenpå :)

Skrevet

Sist kjente jeg det i uke 18. Dagen før UL. Og utenpå magen i uke 21. Denne gangen kjente jeg det i uke 16, og utenpå magen i uke 18.

Nå har jeg ganske kraftige spark innimellom, og er i uke 20.

Skrevet

Jeg er 20 uker nå, og dette er først euken jeg kjenner liv. Jeg trodde ogsåjeg skulle kjenne det tidligere siden dette er nr 2, men altså, det er likt som forrige gang...så du kan bare slappe av:)

Skrevet

Hart kjent endel liv den siste uka, og er 15+1 idag. Kjempedeilig!

Skrevet

Med første mann kjente jeg ikke liv før på ultralyden, men denne gangen har jeg kjent litt den siste uka,er nå 14+0

Skrevet

jeg kjente liv ca i uke 17 med begge to. er nå 20 uker å de blir bare kraftigere og oftere for hver dag nå. gleder meg til å kjenne det på utsiden.

Skrevet

Kjente bevegelser allerede i uke 12-13, samboeren min kunne kjenne de første spark i uke 17.

Sist kjente jeg i uke 17 og sambo i uke 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...