Gå til innhold

Merkelig telefonsamtale ... whaaaaat?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Fikk en telefon nå. Jeg har registert cv'en min på forskjellige sider da...

Så ringte det en dame nå, hørtes ut som om hun var godt voksen. Presenterte seg ikke eller noe, bare sa "Jeg ser du søker jobb, kan du ringe meg opp igjen på dette nummeret?" Jeg syns det var litt rart da, men sa ok. Ringte opp igjen, og da var telefonen sperret for inngående samtaler.

Kan det virkelig være voksne folk som tulleringer???

Spesielt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Står heller ikke registrert i telefonkatalogen eller gule sider...

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hehe ja syns virkelig det var litt rart altså... men ble grusomt nyskjerrig nå...

Skrevet

prøv å søk opp nr på www.1881.no og på www.telefonterror.no der er det ofte bedre treff%

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ingen treff der heller... De fleste firmaer har vel ikke sperret for inngående, for lite penger til å kunne ringe selv OG ikke listet i telefonkatalogen???

Skrevet

Hadde ikkje tatt den samtalen alvorlig, og hadde dei tilbydd meg jobb så hadde eg takka nei når dei ikkje har råd til å ringe ut og snakke med potensielle nye ansatte så lover det ikkje godt for lønnsubetaling.

Sitt heller litt på gjerde og vent du....

Skrevet

Så lenge de ikke sier fra start hva slags jobb det er burde du nok holde deg unna. Fikk en sånn tlf hvor de var veldig vage ang hva jobben dreide seg om, så kom jeg på intervjuet av nysgjerrighet og fikk fortsatt bare svadasvar når jeg ville vite noe mer konkret. Jeg sa at jeg fortsatt var interesert fordi jeg var skikkelig desperat etter jobb og på 2 gangs møtet fikk jeg greie på at det var jobb som STØVSUGERSELGER! djizzes, de må jo være skikkelig vanskelige å selge siden dere ikke ville si det sa jeg, neida de mente at det var ikke noe problem, men siden støvsugeren kostet 25000 tror jeg ikke noe særlig på det:)

Seinere fikk jeg greie på at firmaet hadde skikkelig lurendreierrykte på seg. Lurte både ansatte og kunder. (pass deg for Mikromaskin på Oppegård)

Sånne useriøse firmaer kunne godt ha latt være å betale regningene sine og fått tlf sperra.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Uff da, det hørtes ikke bra ut!

Merkelig telefon dette da, lurer fremdeles på hvem det var. Sambo snakket om sånne som driver med svindel, at det koster så og så mye penger å ringe tilbake til dem. (de får det inn på regninga di eller noe sånt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...