Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Har dere plukket ut hvilke navn dere svarer? Så vi som ikke er her så masse blir boikottet??? Blir lei av å føle meg slik...
camillah 2 små Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Nei, sannsynligvis har jeg ikke sett innlegget, eller har ikke hatt noe fornuftig svar...
mamazon <3<3<3 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Det kan også være at spørsmålet nettopp har vært oppe - prøv noen søkeord, så finner du kanskje andre tråder der det du lurer på blir besvart. Det er også lurt å ha en informativ overskrift som inkluderer spørsmålet, ikke av typen "hjelp!" "Kan noen svare på dette?" osv. Selv svarer jeg bare hvis jeg føler jeg har noe vettugt å si, men gidder ikke alltid skrive de samme svarene flere ganger... Ikke gi deg!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg svarer når jeg har noe å komme med, er jo ikke alt som jeg kan heller =) som sagt ovenfor, overskrift er viktig.. =)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Hva var det du har spurt om som du ikke fikk svar på da?
Poteto Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 som dei andre her.. overskrift! og viss eg ikke har noe å tilføye så svarer eg ikke.. men har eg det, så svarer eg.. skriv i overskifta hva det handler om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå