Gå til innhold

Høy feber etter operasjon...noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fjernet mandlene + falsk mandel sist mandag, fikk reise hjem tirsdag med insturksjoner om smertelindring. Han har til og med i går fått 325mg paracet (125mg mer enn anbefalt dose) 3 ganger i døgnet. Han har vært etter forholdene i grei form, men veldig bleik, sutrete og sint. Drikker greit, spiser minimalt. I dag tidlig fikk han 250 mg paracet ca kl 0900...Han er slapp og utilpass...og klokken 12 tar vi tempen som viser 39,9...Han har gått på antibiotika siden operasjonen pga en hissig infeksjon i nettopp mandlene, og skal gå på dette i 3dager til.

Hvorfor har han feber nå...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen med en gang du,før de stenger. De skal ikke ha så høy feber tror jeg.

Skrevet

Kan väre en infeksjon i såret kanskje? Föyer meg til hun over; ring lege med en gang!

Skrevet

Jeg slutter meg til. Ring lege.

Kan være en "sykehusinnfeksjon", og da kan det hende han trenger annen type behandling.

Skrevet

Har ringt barneklinikken der han var innlagt og venter på tlf fra øre nese hals...

Jeg får det ikke til å stemme at han skal ha så høy feber på tross av både antibiotika og paracet...

Skrevet

Nei, det henger ikke helt på grep. Får åpe de ringer tilbake snart.

Skrevet

I følge øre-nese-hals har ikke feberen noe med operasjonen å gjøre...får bare se det an og evt ringe legevakta om han blir verre...

Skrevet

de høres nok ut som en infeksjon. jeg fikk høy feber etter keisersnittet og legene sa til meg at det var heeeelt normalt å ha feber når man ammer.. yeah right. jeg ble liggende med store smerter i nesten fire dager før jeg krevde at de tok en crp prøve av meg... 320!!!!! så ring legen og få ham inn. og STÅ på ditt!!! ikke gi deg før de har testet ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...