Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Liberopakken, apotekpakken og bleiebøtte.. Noe mer vi kan få gratis?? He he..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 dersom du registrerer deg på www.babyverden.no, får du noen pakker i posten også, med bleieprøver o.l.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Får du flere pakker på babyverden.no? Har fått en, men ikke bleieprøver i den. Fødselsboken og en cd...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Ja lurte akkuratt på det samme... jeg fikk bare fødselsboken, cd og en smokk.... ingen bleier..... pampers.no... er ikje det apotekpakken....???
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 du får en når du er ca 20 uker på vei (sikkert den du har fått), og en pakke ca 1 mnd etter termin. Jeg skulle egentlig hatt termin i midten av oktober (mistet i SA), og fikk en "fødselspakke" i begynnelsen av november, med bleier, våtservietter og en bok om spedbarn..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 meldte meg forresten inn etter at førstemann var født, og da fikk jeg en pakke da han var ca 6 mnd også, med leverpostei, en bok og noe mer.. (2 år siden, så jeg husker ikke helt )
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Jeg fikk ikke smokk:( Ja, pampers er den samme som apotekpakken..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 www.reflex.no eller www.babyshop.no Den er veldig bra! Bruker den til poden på 2, og den er mye lettere å bruke enn sangenic sin!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 oki.. ja da er det nok den første pakken jeg har fått... var også mange små prøver på vaskemiddel ++ får bare vente ¨å se etter fødselen om det kommer flere pakker )
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 sjekk ut www.reflex.no...... Eller www.babyshop.no.. Samme pakken. Men finn ut hvilken butikk som er nærmest deg.. Jeg kjøpte jo en sånn refil, som var rådyr.. Så helt gratis ble det jo ikke.. Men har fått tips om at jeg kan bruke sånne svarte hundeposer oppi.. Mye billigere! Bøtta er uansett GRATIS!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 har både bleiebøtta fra reflex og sangenic... kjøpte den fra sangenic først, men måtte jo ha gratisbleiebøtte også ) hehe.... men har 2 bad med stellebord så passer bra... )
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 angrer på at jeg ikke kjøpte refill-er da jeg hentet bøtten jeg... Når man henter bøtten, får man tilbud om å kjøpe 3 refill-er til 199 kr, til vanlig koster de 349 kr... Skjønner ikke helt hvordan man skal kunne bruke hundeposer på den fra reflex jeg...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 jeg kjøpte 3 pk med refill for 199kr til bøtta på reflex.... syns ikje det var dyrt.... så følger det med en i bøtta.... 180 bleier pr refill... så det det blir jo over 600 bleier, på 4 refill.....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #17 Skrevet 5. februar 2008 Tror ikke de koster mer en 249 kroner ellers de refilene.. Men hvor lenge kan de bleiene ligge i bøtta før de lukter da?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 koster bare 249 til vanlig ikke 349
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #19 Skrevet 5. februar 2008 Vær obs på at du kan bli bomba med telefonsalg ved å takke ja til visse pakker...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #20 Skrevet 5. februar 2008 Hvem av pakkene da?? Takk for tips!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #21 Skrevet 5. februar 2008 Når bøtta er full kaster du bleiene ut i søppelbøtta på utsia.... Trur det er plass til en del bleier... Har ennå ikje fått nåen telefoner fra telefonselgere... men så har jeg et nummer som ikke står i noen telefonkataloger som 1881 osv....
CB-BabyBoy Skrevet 5. februar 2008 #22 Skrevet 5. februar 2008 Det er riktig som Lompa75 sier og det spiller ingen rolle hvor vidt man er registrert i telefonkatalogen. Selskapene som sender ut pakkene selger adressene og informasjonen de har samlet til firmaer som særskilt driver med dette. Organisasjoner som f.eks krybbedødforeningen kjøper av de igjen. Det er derfor krybbedødforeningen ringer så mange nye foreldre - Aftenposten undersøkte dette i fjor og da oppdaget de hvor navn og tlfnummer kom fra. De som sender ut gratis ting må tjene penger et sted og det er måten de gjør det på.
Miaria. Skrevet 5. februar 2008 #23 Skrevet 5. februar 2008 Men HVORDAN får man så denne bleiebøtta???!!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #24 Skrevet 5. februar 2008 du går inn på reflex.no og registrere deg der.. skriv ut bekreftelsen så går du i butikken å får den.... men du kan også bare gå innom reflex, di har slike skjema som du kan fylle ut..
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 5. februar 2008 #25 Skrevet 5. februar 2008 Er noe jeg ikke har skjønt her. Libero, Pampers og apotekpakken. Er alt det det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå