Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Nå har tarantellen min stått til tining på ovnen siden i går, og han er tydelig i bedre form. Har "strekt" seg ut igjen og flytta seg rundt i buret. Tror også han har spist gresshoppen i løpet av natten. Håper han ikke får varige men av denne episoden, stakkars gamle kryp Nå så jeg gresshoppen, så den lever enda... rart han ikke har spist den, han må være skrubbsulten... hmmm...
Kirsebæra Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hæ? Hva? huh? har du en link til det første?? tarantell? som i edderkopp??
Gjest irismor Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Stakkars gresshoppe, som bare venter på å bli middag ;-) Godt at tarantellen din er tint opp gjen. Han kan nok være glad han ikke er edderkopp hos meg. For der finnes de kun i en utgave flate og døde.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Er det et lite kryp som har vært på rømmen? Så for meg en edderkopp inni en stor isblokk, hehe. Men det var kanskje ikke så ille?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 hva har skjedd med tarantellen din?? har ikke fått med meg dette jeg!!!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Usj..... Tarantellen din skal være glad den ikke er her hos meg, for da hadde den havna laaaaangt nede i en snøhaug... DA måtte den vel frysi i hjel, eller. Uæhhh, fatter ikke at dere klarer å ha denslags kryp i hus.... Godt vi er forskjellige her i verden, sier jeg...... :-) Syns mest synd på gresshoppen, jeg, som venter på å bli spist....... :-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Finner ikke tråden fra i går, men jeg hadde altså plassert buret i vinduskarmen, og det ble litt i kaldeste laget når det er minus ute.. Trodde han bare var slapp og knøttliten fordi han nettopp har skifta ham, men så viste det seg i går at han holdt på å fryse ihjel. Ser nå at han ikke er helt 100% enda, håper han kommer seg.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Wææææ jeg hadde aldri turd å ha en edderkopp i hus altså... hehe... så du holdt på å ta knekken på tarantellen din? hehe dyremishandler... =P neida, det var vel ikke med vilje:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå