Gå til innhold

Noen som har det sånn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sitter jeg her som ett stort spørsmålstegn og har bestemt meg for at jeg aldri skal gå på p-piller igjen!! Alt blir jo helt på trynet når man slutter *oppgitt*. På dag 7 og delvis 8 DPO(hvis jeg har EL da?) begynnte jeg å spotte....var ikke mye, men nok til at jeg trodde at nå kom tanta. Så sluttet det og siden så har jeg hatt så mye mensmurringer. Blir jo tullerusk i hodet av hele greia!! Var spottingen liksom min mens da? Er jeg inne i min andre pp? Har vel egentli IKM 7 feb, men det er jo regnet utifra 28 dagers syklus og det vet jeg jo ikke om jeg har!?! Er det flere so har det slik?

Frustrert klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det ha vært feste blødninger? at egget fester seg til livmora?

Skrevet

Tipper det er en av to svar her - enten så er du blitt gravid og har hatt en liten festeblødning, eller så har du en litt rar syklus nå etter p-pilleslutt.

Umulig å si hva det er, men håper for din skyld at det er en liten spire der inne. Du kan jo snart teste, lykke til!

Skrevet

jeg sluttet på pilla i noember, tok nesten 8 uker før det kom litt blod. Kan vel heller kalle det for spotting. Så jeg lurer også på om det var min TR lissom?? Har testa med billigtester etterpå, og de har alle vært negative...

Skrevet

Hei!! Jeg har også sykluskluss etter p-pilla! Fikk bortfallsblødning rett etter slutt den 20.11. Etter dette hadde jeg 6 ukers syklus. Spottet så i 14 dager og ingen mens!!Etter dette har jeg brukt 21 cb el-tester for å prøve å bli litt klokere men finner ikke el! Ingen utslag, men hadde noen dager med ømme pupper.. Thats it! Er det mulig? Aldri mer p-piller her heller!!

Skrevet

carro: meg og deg har det likt da!!

jeg sluttet på pillene 17.11, fikk bortfallsblødning. så hadde jeg 6 ukers (42 dager) syklus etter det igjen. fikk mensen igjen 1.1.08 (godt nyttår lissom, hehe).

denne gangen fikk jeg mensen 6.februar (37 dagers syklus), så lengden på syklusen går jo nedover.

jeg har hele tiden testet med EL tester, men ikke funnet EL.

ÅHHHHH, SOM JEG HATER DE PILLENE, ALDRI SKAL JEG GÅ PÅ PILLER IGJEN!!

merker at jeg blir såå frustrert.. vil ha baby nå..

mensen er forferdelig vond nå, aldri hatt såå mye smerter før med mensen.. men men, får bare smøre meg med tålmodighet, er i 3.pp nå..

Skrevet

Hei Mahalkita! Da ser det ut som det går nedover ihvertfall da:)

Jeg hadde en liten blødning idag og trodde tr kom men så sluttet det igjen.. BLIR GAL!!

Jeg hadde også tr sist 02.01 men som sagt var det mer spotting i ca 12 dager.. vet ikke om det er grunnen til at jeg ikke finner el. Men det blir utrolig dyrt å bruke over 3 pakker med el-tester hver mnd da.. :) Tenkte det var greit for å vite det til neste mnd men der tok jeg feil..

Bare venter for å gå over i neste pp jeg å.. Men det er utrolig slitsomt å ha såå lange sykluser!

Skrevet

Hei,ikke for å gi deg falske forhåpninger, men for meg høres det ut som at du er gravid!! Jeg hadde det sånn siste gang jeg ble gravid, og den blødningen du hadde kan definitivt være festeblødning. Lykke til og håper at du er gravid.

PS: hold oss oppdatert!!

Skrevet

Jaja, folkens....i dag er det IKM og ingen mens:-))) Har egentlig ikke så store forhåpninger om å være gravid, men tiden vil vise:-)

Skal på kurs i helgen og skal bo ute så jeg håper den dumme tanta ikke kommer heller for det kan bli litt travelt!! Skal teste på mandag om tanta ikke er kommet da:-))

Klem fra

Skrevet

carro; ja det er forferdelig slitsomt å gå slik, da er det bedre å få tr å bli ferdig med det.

jeg begynte plutselig å spotte for noen dager siden, plutselig fikk jeg brunt slim (unnskyld detaljene ;)), dagen etter litt rosa, så vr det to dager uten noen ting, SÅ kom tanta :(

jeg hadde håpt at det kanskje hadde vært en festeblødning, men neida :(

jeg følte meg såå gravid, aldri hatt det slik som forrige pp, håper ennå jeg da, hehe, fordi at nå har jeg hatt tr i 2 dager, men nå virker det som om det stopper opp å blø, t.o.m smertene har gått vekk... skjønner ingenting nå jeg..

Skrevet

Hei hei:) Idag har jeg begynt å spotte litt å, men ga seg igjen etter ett par timer.. Venter ikke tr før til tirsdag om jeg skal gå etter den laaange syklusen sist mnd, men ser ikke ut som noe er til å stole på om dagen..

Har veldig symptomer på at tr kommer hvert øyeblikk så det er vell bare å vente og satse på at den sitter neste pp!!FOR OSS BEGGE!! hehe.. Hadde vært hyggelig å sett fram til en sommer med en liten en i magen gitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...