Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Haha, duppet av i en halvtime (sov ganske dårlig i natt og er derfor veeeldig trøtt). I løpet av den halvtimen drømte jeg at jeg dro til fastlegen min og fikk konstatert at jeg var gravid! Også fikk jeg UL, og da viste det seg at jeg var 10 uker på vei, og det lille fosteret danset rundt på skjermen. LOL. Også har jeg symptomer heeele tiden. Man kan jo bli gal av mindre ;-P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hehe, såå koselig drøm da:D Er virkelig baby(p)syk jeg og, har ofte sånne drømmer, har alltid masse symptomer før ikm, og tenker ikke på annet enn baby omtrent:P Håper symptomene dine er ekte og at du er gravid:):)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jada, er koselig drøm ;-) Og har stadig vekk sånne drømmer. Det rare er at jeg vet i hvert fall 99,9 % sikkert at jeg IKKE er gravid nå, men jeg har masse masse symptomer :-S Men men, har kanskje EL nå til helgen, så da er det evt ikke sååå lenge til neste ikm ;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Var det sånn at du hadde veldig liten mens? Når testet du sist da? Krysser fingrene for deg. Om du ikke er gravid nå, så håper jeg at det klaffer til helgen;)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 JOO! den var mye mindre enn vanlig..men tror nok det var mer enn det pleier å være ved festeblødning. Skulle egentlig hatt IKM den 30. el 31. men så kom TR (hvis det var det) 9 dager før.. Testet med en billigtest i går og den var blank negativ.. Men jeg er ikke overbevist altså :-S Men takk for kryssede fingre ;-) Nå håååååååper jeg det klaffer snart for deg altså!! Du er en av de som virkelig fortjener det, synes du er tøff som har holdt på så lenge =D klem til deg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Tuuusen takk, så snill du er!!! Synes du også er utrolig tøff som prøver og er så positiv etter det du har vært igjennom. Håper du er gravid nå! Du kan jo kjøpe deg en CB digital? Da jeg var gravid sist så fikk jeg negativ billigtest, men positiv CB digital:) Ellers så kan du ta en blodprøve hos legen. Siden du fikk TR så lenge før og det var mye mindre enn vanlig, så høres det jo ut som det kan ha vært en festeblødning. Tror det kan blø en del, men mindre enn mens. Du får holde oss oppdatert:) Klem
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 :-D Ja, jeg har en cb-digital liggende, så kanskje jeg skal ta den..men venter noen dager til jeg, så kan jeg ta den når kjæresten er her =) Klarer ikke holde meg unna bim, så oppdateringer får dere garantert hihi. klem igjen ;-)
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Åååh. Så spennende. Kan jo veldig godt være at du er gravid da. Noen symptomer??
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Jaaa hehe. maaaange symptomer om hverandre... og de er såpass sterke at jeg kan jo rett og slett ikke innbille meg dem heller :-S *Litt småkvalm og raaar matlyst. Kan plutselig bli kjempesulten og så ekstremt mett etter noen biter (som skjedde sist jeg var gravid) *Kramper i leggene *Humørsvingninger og myyye gretten, og jeg pleier være glad altså ;-) *Litt "feberfølelse" *Myyyye murringer/stikkninger i magen/korsrygg *Må tisse heeele tiden *Av og til kommer det sånn "bølger" hvor jeg blir øm i brystene, da spesiellt brystvortene +++ Så har ALLE symptomene jeg har tidligere + enda fler... men det som gjør at jeg tviler veldig er den "TR-blødningen". Lurer litt på om jeg skulle tatt en tur til legen...for om jeg ikke er gravid så tror jeg det er noe annet "galt" :-S
monca*84*j12 Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Høres jo veldig ut som du er gravid da... får håpe du bare har vært utrolig uheldig med testene, at det var noe galt med deg... jeg ville ikke gitt opp håpet i hvertfall... lykke til
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Takk takk. Jo jeg skal nok ta en CB-digital, kanskje i morgen... Glemte vel å nevne symptomene hodepine og trøtthet :-P så nå synes jeg det er nok symptomer =)
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Kjenner til det der med mange symptomer ja. Begynner å ha en del selv her jeg sitter.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Ja..det er litt kjipt igrunn.. en ting er når du vet at du er gravid, for da er de jo der av en mer eller mindre nyttig grunn, men når man ikke vet og bare går rundt og faktisk har det ubehagelig og vondt, så blir det bare teit synes jeg :-S hva er dine symptomer da truseprinsesse??
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Ja, jeg er veldig enig med deg der ja. Mine symptomer er: * superømme pupper og det har jeg ikke hatt på et år og da var det pga p-pillene. * anstrengt og øm rundt livmoren * delvis stikkinger i puppene * jeg fryser en del og føler meg sliten * er øm rundt halebeinet(vet ikke om det er et symptom da, men) * litt tjukkere og hvit utflod * to tester som begge ble svakt positive etter tiden, den ene hadde en halv strek som ble svakt positiv innenfor tiden. Så nå er det bare å vente noen dager å se gitt. Enten ikm i dag eller på lørdag eller et sted mellom der.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 Oj oj!! det lover jo godt i alle fall. Krysser fingrene for deg :-D Har faktisk fått tjukkere og hvitere utflod jeg og.. pleier sjelden å ha så mye utflod, men nå er det en del... :-S jeg blir helt gaaaal her altså! hehe
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #17 Skrevet 5. februar 2008 Takk. Skal krysse for deg også. Gleder meg til å høre fra deg nå, kjenner jeg. Har ikke så mye utflod her, men den er litt annerledes. Men har ikke helt kontroll på åssen den er til vanlig da.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 Negativ CB digital :-S så da blir det en tur til legen, for må være syk eller noe :-( Men men, da har jeg nok el om ikke lenge så vi prøver videre Håper virkelig det har klaffet for deg Truseprinsesse!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå