Gå til innhold

Middag idag da jenter????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo jobber til klokka 7 i kveld... så jeg skal ha joika kaker med potetmos og grønnsaker.... må jo benyte meg av å ha nåe jeg liker kjempe godt når sambo jobber.... han liker ikje joika så godt :o)

Skrevet

Hmmm middag ja..... det har jeg faktisk glemt i dag......uff...får se hva som dukker opp her i løpet av kort tid.

Skrevet

Stekt fiskepudding med poteter,kokte gulrøtter & hollandaise saus =)

Skrevet

Grillet kylling som varmes opp, pasta, wok-grønnsaker og Tandorisaus. Enkelt og godt. Men først skal jeg sove en time...

Skrevet

Her blir det pasta og en god kjøttsaus med grønnsaker. Men først skal jeg slappe av en time ; )

Skrevet

Hihi, her blir det ostesmørbrød :-) Ungene skal på årets første skicup så da passer det bra med noe raskt og lett fordøyelig

Skrevet

Piroger her... Drit godt. Også kan du ta hva du vil inni de..

Skrevet

Fiskepinner, ris og revne gulrøtter. Prøver å lure inn minst en fiskemiddag i uka, ikke alltid like enkelt med ei på 4 og en på 14.

Skrevet

EMC77 beklager å blande meg inn men fiskepinner er det stortsett null fisk i og ikke er de noe sunne heller. da hadde jeg heller valgt fiskepudding el fiskekaker. bare ett lite tips;)

Skrevet

Piroger er gjærdeig fylt med ris, kjøttdeig og gr.saker. Tradisjonelle piroger, hvertfall. Man kan selvfølgelig fylle de med det man måtte ønske.

Skrevet

Man får faktisk fiskepinner med en god del fisk i, men de billigste er det ikke mye i. Crispies er veldig gode, og inneholder mye fisk. Ellers er hjemmelaget fiskegrateng et godt tips med tanke på å "lure i fisk". Makaroni, hvit fisk, purre, god becamelsaus og sprø kavring på toppen. mmmm

Skrevet

Her blir det spaghetti, pastasaus og kjøttdeig :-)

Dere andre da?

Skrevet

vi har akkurat spist kylling i pita med salat. Veldig godt, men nå er jeg så mett at jeg klarer ikke å røre på meg :(

Skrevet

Skal ha svinesteik,m poteter,grønnsaker,og rødkål nam nam :o)...

Skrevet

i dag hadde vi pasta og kylling- salat med varm baguetter ved..... det var deilig...

Skrevet

Idag er det ovsstekte svinekotelleter, med poteter, krydderbernaise og surkål.. Sambo sitt forslag, blir sikkert kjempe godt!:)

Skrevet

i dag ble det pannekaker med fruktsuppe til... 4 åringen har mast om det i evigheter nå så det var på tide han fikk det som han ville...

Skrevet

Idag/kveld blir det gryterett med ris og loff etter ønske fra sambo når han kommer hjem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...