Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 er så lei nå.... tulla ligger laaangt oppi ribbeinan og presser... begynner å bli veldig ømt å vondt der oppe nå.... klarer ikje å bøye meg framover heller så mye... bøyer jeg meg for mye fram, gjør det iallefall vondt... halsbrann er også tilstede på fult.... når synker magen?? det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person, men sånn noenlunde uke?? er 34+1...
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg bgynner på uke 39 på torsdag, og magen min har ikke begynt å synke enda...
mto2 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Eg kjenner på det samme. Er berre i veke 31, men eg ser såååå fram til å få puste skikkeleg igjen. Og å kunne bøye meg utan å halde pusten. Ser for meg at eg kjem til å sitte halvvegs oppreist og puste som ein kval om eit par veker.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 hehe.. ja det er ikje mye godt dette her ) det beste er å sitte langt tilbake eller ligge..... Å ikje noe bedre når sparkene går rett i ribbeinan.... Men noe må vi vel regne med... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå