elfmade Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei, var netopp på hs og fikk höre om åpen bhg i Halden og at det var mange med babyer der. Kjenner ingen som har brukt dette tilbudet så derfor spör jeg dere; noen som har värt der? Greit for poden å se andre babyer også, alle vennindene mine har större barn eller bärer dem fortsatt i magen;)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Har ikke vært der selv, men har flere venninner som er der fast. Skal være bra der. For de med baby er det en babygruppe på torsdager etter hva jeg har skjønt. Ellers er det vel flest med større babyer som er der tror jeg. Men alle er velkomne:-) Ta med mat, så kan kaffe/ te kjøpes der.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Det er en jente på 4 år du har? Da er det midt i blinken vet du. Trodde du hadde baby. (men det er for babyer også da)
elfmade Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Har ei som akkurat har blitt 5 men hun går i vanlig bhg, det er minstemann på 6 mnd jeg tenker på. Han ser jo aldri andre babyer. Og mor har aldri andre med babyer i samme alder og snakke med! Hadde gledet meg veldig til å gå i permisjon denne gangen for jeg er tilbake i gamle-byen og nesten alle vennene mine har barn, men det ingen i hans alder og det er faktisk litt kjedelig! Får pröve og se hvordan det er !
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Ok, jeg leste profilen din, men det hadde visst skjedd litt siden det :-) Bare ta han med dit! Som sagt- på torsdager har jeg forstått at det er egen babygruppe. Tror det er for de under 1 år. Det er mange av de også. Det er også sangstund etter babygruppa på torsdager, det er de eldre også med på, og det er visst veldig koselig. Men ring og hør først- tror det ofte er veldig fullt, slik at du ikke risikerer og bli sendt hjem igjen. Er veldig mange som går dit fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå