Gå til innhold

Flere som har blitt utsatt for Dr.Yppert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe! Jeg er ikke her inne så ofte, holder meg til andre forum hvis jeg først skal skrive noe, men så måtte jeg bare få ut litt frustrasjon, og postet et innlegg ang. mannfolk og rengjøring/rydding. Og da fikk jeg høre gitt! Først ble jeg forbanna, for hvem er det som gidder å bruke tida si på å late som de er andre, og legge inn svar/respons og skriver under med "anonym"? Men så leste jeg om hun som hadde sittet opp og lest mens gubben skulle passe ungene, også hadde han sovnet. Da forstod jeg at Dr.Yppert hadde vært på færde igjen!

Dr.Yppert, du morer deg godt nå, tenker jeg! Get a life!

Hilsen jente/dame (28)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel ganske lett å skjønne at du ikke er her inne så mye ;)

Lykke til med mannen din, jeg syns du fikk et veldig bra forslag med den arbeidslista. Det skal jeg huske på en gang jeg kommer i din situasjon ;)

Skrevet

Snupperten blir jeg utsatt for hele tiden og kan ikke klage=)

Takk for i går Snuppert=)

Skrevet

jasså!! noen "anonyme" som ikke liker mine svar:-) Jeg tok for maeg at enkelte damer her inne er noen onde kontrollfreaker og dagens høydepunkt består kun av å irritere seg over en stakkars uskyldig sambo eller mann:-)

Takk for i går Angie:-)

Skrevet

Og dagens høydepunkt for deg er å slenge drit til andre! Ja, du er sikkert stolt av deg selv. Tipper du er ei 19 år gammel jente som er så stygg at eneste vennene du (tror du) har er på nettet for du tør ikke gå ut døra. I alle fall det du gir uttrykk for. Barsnlig, ensom og rett og slett stygg utenpå og inni.

Synes synd på slike som deg yppert dryppert

Skrevet

Jasså tjukka.... blodsukkerfall ser jeg???? prøv med litt rikelige karbohydrater, så prøver du på nytt å skrive et innlegg:-) slike surfitter som forviller seg her inne har usedvanlig dårlig overlevelsesevne har jeg erfart:-)

Skrevet

og slike fettkuker som du uten noen form for sosial intelligens henger her hele dagen. Stakkars stakkars deg

Skrevet

er jo ikke noe bedre du da, kjære anonym!

du syter og klager over han slenger dritt til deg, så slenger du like mye dritt tilbake!

IQ-troll du az....daaaah

Skrevet

man blir jo provosert av en slik dritt som yppert da! dessverre akkurat det han ville oppnå. Men nå gidder ikke jeg mer! goooood byyyye asholes!!!

Skrevet

Ikke rart du melder deg ut med de skriveferdighetene du hadde anonyme tjukka:-) Hadde ikke jeg gjort kål på deg så hadde andre gjort det for lengst:-)

Skrevet

Utsatt for Dr.Yppert....

Er det noen som er litt trist og lei for at han ikke har tatt for seg deg eller,hehe....

Uff,ikke lett..

Spør du han pent,så kan han sikkert få "tatt" deg litt.

Skrevet

Buhu, yppert er fæl. Dra med deg fettfitta og gå hjem og grin.

Skrevet

Har ikke blitt utsatt for dr.yppert,men fikk klamydia for noen år tilbake:-(

Skrevet

Ikke ødelegg moroa da,er jo ikke skryt,,,daaahhh....

Skrevet

jasså??? sammenlikner meg med en kjønnssykdom også???? Dette er faktisk på grensen til hets:-)

Skrevet

Ok, nå løy jeg. Men kompisen til onkelen til en jeg møtte på fest ble ihvertfall påkjørt av trikken.

Skrevet

Håper det gikk bra med trikken da:-)

Skrevet

Åssen gikk det med han a????

Skrevet

Angel..

Skal vi ta en tur til Frogner parken med han?

Så kan vi ha melonyoga:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...