Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 er egentlig ikke så opptatt av hva man ikke skal spise, men prøver å holde jeg unna noe. Men tror jeg har lest et sted at man ikke skal spise joicaboller. noen som vet om det er tlfelle
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 hhmmmm.... det har jeg ikje hørt eller lest noe om.... har spist masse joikaboller, da det er en av favoritene mine )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Nei, det vil jeg aldri tro temmer...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 joikaboller er reinsdyr og det står på lista man skal holde seg unna pga radioaktivitet etter Tjernobyl i nord norge....
sn70 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Dette spurte jeg spesifikt jordmor om på kontroll etter å ha lest det her inne tidligere og hun sa at det var bare å spise det. Ikke noe farlig.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 som sagt så spiser jeg joika kaker med god samvittighet... skal ha det til middag i dag jeg.... )
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 En skal visst være forsiktig med reinsdyrkjøtt, slik jeg har forstått det.
marinas skatt Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Reinsdyr kjøtt fra nord-norge er trygt , det er reinsdyrkjøtt ifra trøndelag man skal være forsiktig med , pga bekereller etter ulykken i tjernobyl..............
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 ble egentlig like forvirret som jeg var, derfor venter jeg litt med den joica kake boksen til etter jeg har født. 15dager igjen nå så da klarer jeg å vente litt til. sikkert greit å spise, men jeg klarer å finne på noe annet så lenge. takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå