Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Virker som det alltid er de samme velartikulerende brukerne som henger her inne. Ja, dere med nick som inneholder ord som kuk, ræv, fitte og hore. Hva slags mennesker er dere egentlig? Ser dere sjelden på andre forum, med spørsmål eller kommentarer som faktisk angår småbarnshold?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Du ha tydligvis ikke vært her inne nok til å kunne uttale deg om det...
supergyda Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Kanskje de ikke er interessert i andre folks velmenende råd og synspunkter? Kanskje de klarer å finne ut av ting selv? Jeg har ikke kuk eller fitte i nicket mitt, men det er fort gjort å fikse på... Derimot klarer jeg å bestemme hvilken parkdress og hvilket barnesete jeg skal kjøpe helt selv - uten å spørre på skravlesiden. Jeg har også klart å finne navn til barnet mitt uten å spørre på navnedebatten. Har barnet mitt helseproblemer, ringer jeg til legen. Og lurer jeg på noe med oppdragelsen, leser jeg en bok. Lurer jeg på hvilke klær, bøker og leker jeg skal kjøpe, går jeg på butikken og ser. Trenger jeg en muffinsoppskrift sjekker jeg en matside på nettet. Og trenger jeg å krangle, lufte frustrasjoner eller preike drit, så går jeg hit. Hvorfor er du her da?
Amanda- Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg er no innom veldig mange forum. vist du ikke liker de som er her så slutt og opphold deg her da vell.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er også innom mange forum. Og siden du (HI) tydeligvis ikke engang er bevandret nok til å ha funnet det ut selv, så har mange av "kuk" nickene andre nick også, som de bruker på andre forum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå