Gå til innhold

Endelig har påske eggene i den lilla boksen komme :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

MMMMM.... Di er jo såååå gode..... Skal snart ned på butikken å kjøbe... Farlig godt... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh..nei.. da kommer jeg jo til å legge på meg enda mer!!

Skrevet

Har de ????????!!!!

Yeeees........ eller oh, no! Kommer ikke til å klare å styre meg nå ;-/

Må ha, må ha, må ha!

Skrevet

Eg veit!!!! Di e heilt fantastiske :-) Godt at påsken komme tidli i år så eg har noke å trøsta meg me fram t jentå komme...:-)

Skrevet

Jeg klarte faktisk å gå forbi dem på Kiwi i dag. Men det var bare såvidt.... Må nok snart kjøpe dem.

Skrevet

Tenkte på dei her i sist uke... fikk sååååå lyst på, hadde mest problemer... hehe... men endelig kan jeg kjøpe di...

Jenta mi er påskebaby, så unner meg di mens jeg venter :o)

Skrevet

ÆH! Blir helt stressa...Sambo tok med seg kortet på jobb! Jeg må vente helt til imorgen med å kjøpe og da er det sikkert allerede utsolgt (';')

Skrevet

hehe.... vet åssen du har det... fant nettopp ut at jeg må få sambo til å kjøre innom butikken å kjøpe, når han er ferdig på jobb KLOKKA 7 i kveld.... hehe... blir jo helt hekta :o)

Skrevet

sambo kjøpte til meg på lørdag på hyttetur, jeg blei METT og kvalm av kun ett, og klarer ikke tanken på flere nå... hahaha.... rare greier.

Skrevet

Ååå, har de komt?? Hvilken butikk??! :D

Skrevet

Takk takk! Da må jeg sende samboer av gårde på flekken:p

Skrevet

ÅÅÅÅÅ det er det beste jeg vet. Høydepunktet hvert år rundt påsketider. Må ut og handle nå ja =)

Skrevet

har aldri smakt de, og kommer nok aldri til å gjøre det heller, siden alle syns de er så gode :o) Like godt å ikke kjøpe de da :)

Skrevet

Du aaaaner ikke hva du går glipp av:p Så sant du er typen som liker Kinder sjokolade da;)

Skrevet

åh, jeg ELSKER sjokolade!!! Må ha det hver dag :) Men har skjønt at disse påskeeggene er farlig gode, så da er det best å ligge unna :P

Skrevet

åja dei e farlig gode :o) Må ennå vente over 4 timer før jeg endelig får smakt det første egget... hehe....

Skrevet

Hehe, ja, kan vær lurt å tenke sånn også:) Leste bakpå kaloriinnholdet en gang, og syns å huske at 1 egg inneholdt nesten 200 kalorier,hehe:p ( Sorry jenter) MEN, det er verdt det! :P Får nyte de nå mens jeg er gravid, og heller la være etter fødsel:)

Skrevet

HURRA!!!!!!!!!! :o)

Skrevet

Æsj!!! De er farlig gode, men skal prøve å holde meg frem til påsken..=/

Må tenke på kiloene - har begynt å "samle" på de ser det ut som :(

Men dersom jeg ikke har født til påsken, så skal jeg jammen ha meg en pakke (..og to)

Skrevet

de er farlig gode... spiste en hel pakke i går... hehe.... må ha det, bare MÅ :P

Skrevet

....i alle dager ???? Hva skjedde med nicket mitt nå da (";)??

Skrevet

Fantastisk nyhet på en så grå dag. De er jo bare såå gode:)

Skrevet

NEDTUR!! De hadde de ikke på Rema butikken her:( Ikke Mega heller... Huffameg... Ut på jakt! De må jo ha de en plass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...