Tassen79 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Ser at det har vært noen innlegg angåedene gaver tilgjestene. Er dette blitt en ny trend i norge også? Har ikke vært i noen bryllup på 3år, og da var det ikke vanlig. Hvis dette er vanlig, hva gir man?
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Tror ikke dette er så vanlig. Jeg har bare lest om det her inne. Jeg kommer ikke til å ha noen gaver til gjestene mine, bryllupet mitt koster nok fra før Dessuten så skal jeg lage noen kule bordkort som de får med seg hjem og som de kan bruke om igjen. Vet ikke helt hvordan de skal se ut enda, men det er ivertfall en telys lysestake som jeg skal male eller noe og sette navnet deres på. Det får være nok det
Mininni Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Har vært i ganske mange bryllup, og dette er nok ikke særlig vanlig her i landet (ennå), nei. Har ikke vært det verken i noen av de jeg har vært i eller hørt om.
Tiddelidu Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har vært i 7 bryllup siste to årene, og der var det ingen gaver til gjestene i noen av de. Aldri hørt om det heller..
Mama B Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg giftet meg i mai i fjor, og lagde små gaveposer til gjestene av tyll. Puttet goteri inni, bla. fazermint, operamint og tyggis! dette falt skikkelig i smak hos gjestene, flere kom og kommenterte at dette var genialt. Særlig at det lå en ekstra inni som de kunna ta etter middagen :-) Selv om små detaljer kan virke uviktige så ER de faktisk verdt det!
Vannmann35 Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Aldri fått det i bryllup selv - nettopp derfor jeg vil ha det :-) Jeg bruker det som bordkort, feste en liten navnelapp i et bånd på dem. Det er ikke spesielt dyrt. Koster ca 9 kr for en gaveboks, mens et bordkort koster ca 8 kr (www.decorium.no). Oppi disse legger vi noen sjokoladehjerter, After Eight, Lovehearts, paracet e.l. - kanskje ting for 10 Kr til sammen. Litt dyrere enn et vanlig bordkort blir det jo, men i og med at vi kjøper inn litt og litt kommer vi ikke til å merke denne utgiften. Er jo ikke sånn at vi går og kjøper inn alt samme dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå