Gå til innhold

HJELP..vasken er tett..hva hjelper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vasken nå, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Leste på salmiakkflaska at det skulle hjelpe, men det gjorde det ikke. Eneste det gjorde var å ligge i vasken å stinke, har prøvd å lufte ut, men syns stanka sitter her enda:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det renner ikke ned:(

Skrevet

Skru den opp og ta ut gørra. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Du trenger et skrujern, kanskje ei tang, og ei bøtte å sette under. Lett som bare det.

Skrevet

Hmm..får prøve det:)

Skrevet

Gjorde det veldig enkelt, en kompis av samboern kommer og hjelper meg:)

Skrevet

Skaff deg MUDIN. Fås kjøpt på litersflasker på rørleggerbutikker o.l.. Miljøvennlig alternativ som virker. Vannet er "tungt" og åpner røret pga vekten. Ingen lukt eller andre gufne greier.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...