Mammapudding Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Trenger vasken nå, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Leste på salmiakkflaska at det skulle hjelpe, men det gjorde det ikke. Eneste det gjorde var å ligge i vasken å stinke, har prøvd å lufte ut, men syns stanka sitter her enda:(
Mammapudding Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Ja, men det renner ikke ned:(
hønsa Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Skru den opp og ta ut gørra. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Du trenger et skrujern, kanskje ei tang, og ei bøtte å sette under. Lett som bare det.
Mammapudding Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Gjorde det veldig enkelt, en kompis av samboern kommer og hjelper meg:)
3b@rn Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Skaff deg MUDIN. Fås kjøpt på litersflasker på rørleggerbutikker o.l.. Miljøvennlig alternativ som virker. Vannet er "tungt" og åpner røret pga vekten. Ingen lukt eller andre gufne greier. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå