Gå til innhold

6 mnd og 10 dager igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fæler det er så vannvittig kort tid, og lang på samme tiden. Også er det jo ingenting å planlegge enda eller noenting. Det viktigste er på plass, resten må vente litt liksom. Føler det er ikke sånn det skulle være, det skulle jo være mer stress liksom :) Vertfall ifølge alle tv seriene :)

Når begynte dere å planlegge og få alle detaljene på plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi forlovet oss 24.12.06. Fikk på plass det viktigste (kirke, prest, lokale) i løpet av februar/mars-07. Har fra da til nå ta ting litt i perioder. Har laget invitasjonene selv så det har jo tatt litt tid. Noen uker har "alt" vært bryllup, og så har det vært måneder hvor vi ikke har tenkt på det i det hele tatt. Har brukt mest tid på å se på bilder på nett og i magasiner for å få inspirasjon.

Nå som vi har litt under 4 mnd igjen gå vi inn i en mer intensiv planleggingsfase. Har satt opp en laaaang liste over alt som må gjøres, og tatt med alle detaljer vi kommer på. Eks. et av punktene på liste er: "Kirke" og under der har vi underpunkter: avtal møte med presten, snakke med organist ang musikk, skriv ned alle spm vi har til prest/kirke, osv."

Tror gjerne at når man har lang tid på planleggingen har man alltids en "død-periode" innimellom hvor man ikke orker eller kan fikse så mye. De fleste leverandører vi tok kontakt med i 2007 sa at de kunne notere seg vår bestilling, men at vi måtte ta kontakt igjen "nærmere bryllupet"

Skrevet

Ja, det blir vel slik. Og egentlig så er det jo godt og da, at en har god tid å slipper å stresse :) Men føler liksom at det blir feil, vet at det ikke blir det altså :) Men alle forventningene som du hadde som liten, også er det ikke slik i det hele tatt :)

jeg har bestillt lokalet, kirken, fotograf, kaken. Og det er vel det jeg trenger å gjøre på dette tidspunktet. Har forresten også ordnet toastmaster og forlovere da.

Også er jeg begynt på invitasjonene, for jeg og skal lage dem selv :) med hjelp av en venninne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...