Skravlemamman Skrevet 5. februar 2008 #26 Skrevet 5. februar 2008 Pannekaker er super middag.....he he...i dag blir det vel enda et perfekt middagsmåltid..., her har vi omgangssyken så det eneste vi har lyst på er grandis...., he he.......
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 5. februar 2008 #27 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gir F... i hva folk her inne sier, vi spiser og gjør det som passer oss. Men ja jeg veit at fysj for en fy fy mat for mange her inne *risterpåhueoverenkelteher* Pannekaker er digg og en gooooooooooooooooooood middag:) Uten suppe ja hehehehe
mamma >to gull Skrevet 5. februar 2008 #28 Skrevet 5. februar 2008 her skal vi snart spise kapteinens fylte rødspette og ris;)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #29 Skrevet 5. februar 2008 Eldstemann har spysjuka og gubben er borte..så de små fikk hvert sitt middagsglass i dag og jeg tok meg ei skive. Skal ta meg en salat til kvelds med fetaost og oliven.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. februar 2008 #30 Skrevet 5. februar 2008 pannekaker og tomatsuppe
Hera Skrevet 5. februar 2008 #32 Skrevet 5. februar 2008 Vi har hatt hjemmelaget pasta, kyllingfilet + bacon, saus og grønnsaker. namnam:0)
mammamammamammamor Skrevet 5. februar 2008 #33 Skrevet 5. februar 2008 vi hadde pølsegrateng til middag pannekake tips, ha potetmos og kjøttdeig oppi og bruk pannekaka som en slags wrap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå