Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Lurer bare på hvordan det er med dere? Er det noen fremgang hos dere? Her er det i allefall ikke det. Ser ikke ut som om det blir barn på en stund her i gården, selv om jeg egentlig viste det fra før. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli temmelig frustrert og lei av å gå å vente og håpe på at han skal bli klar! Åh, det er slitsomt!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 her ser det ikke ut som det blir noe fremgang...... mannen vil ikke ha barn:( men håper han forandrer mening etterhvert...........han sier han ikke vil ha barn ennå......
@melie Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Samme her.. Får bare beskjed om at han ikke er klar ENNÅ!! Ikke noe om NÅR:) Men han vil ha barn da.. Bare ikke NÅ!!
babysyk-med spire! Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Du er ikke alene... huff her skjer det ingenting! Han vil jo ha barn en gang, men ikke på lenge enda.. Jeg begynner å bli nesten litt likeglad med alt.. lei av å vente, lei av å mase.. blææææ!!!! :/ Er så redd jeg ikke kan få barn jeg.... Hadde jeg enda visst at jeg ble gravid på 1,2 3 så hadde det vært enklere.. Men men...
Shauri Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Ja det er det som er min største frykt også.. bruke så mye energi på å huske å ta p-pillene, litt småpanikk hver gang en har vært sløv og mensen er forsinka, og ikke minst masse energi på å snakke med sambo om det å få baby - tenk om alt er bortkastet, at sjansen aldri kommer... Nei huff, sånne tanker må bort fra hodene våre jenter!
Shauri Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Må jo også nevne at jeg håper vi får begynt å prøve i løpet av året. I går så vi en film hvor det var et rart guttenavn (fikk ikke helt med meg hva, Cletus eller noe slikt) og følgende kommer fra min kjære: "Der har du navnet på vår første sønn" Så jeg krysser fingrene for at lille Cletus kommer snart...!
Helene - med lillegutt i magen Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Her er alt som det pleier å være. Han vil ha barn med meg en dag, men ikke akkurat nå... Jeg tenker mye på barn hver eneste dag, og lengter så fælt etter en liten en. Også nevner jeg det altfor ofte for ham, men prøver å ta meg i skinnet så sambo ikke skal bli helt tullerusk.
Håperpåønskebaby Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Vet ikke helt om jeg passer inn her men... Mannen min begynner å bli babysyk han også, men han vil vente til vi har økonomi, hus og slikt på plass, så det er han som holder igjen... Litt for fornuftig mann:p
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Her er det absolutt NULL fremgang! Med angst og depresjon, daarlige jobbmuligheter og en tung og vanskelig hverdag der vi ikke vet hvordan vi skal faa skikk paa livet, er hovedaarsaken. -Og her blir vi nok ei stund ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå