Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert maaaange som har spurt om det samme.....

Hva inneholder den pakken???

Tenkte å hente denne pakken på Lørdag, da vi har 1 og halv time å kjøre en vei......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den inneholder bleier, våtservietter, en liten tøybok, et hodeplagg (skaut), toalettveske med prøve på babyolje, ammeinnlegg og litt informasjon. Kanskje jeg har glemt noe nå.

Skrevet

Når fikk du hentelappen?

Jeg venter enda på den.

Skrevet

Åssen får man hente lapp?! Og hvor henter man den?

Skrevet

Fikk hentelappen i posten sist mandag, da var jeg 33+0...

Du henter den i lindex butikken som ligger nermest der du bor... Står på hentelappen hvor du skal hente den.....

Du melde deg inn i libero klubben for å få hente lapp....

Skrevet

Om du er medlem i liberoklubben skal du få en hentelapp til denne pakken og kunne hente den på Lindex.

Men som jeg skrev venter jeg på den enda. Trodde jeg skulle få den snart.

Skrevet

Klikk deg inn på libero og registrer deg så får du lapp i posten. Det tok litt tid før jeg fikk hentelappen, men der stod det hvor jeg kunne gå. For min del var det Lindex.

Skrevet

Da får jeg den kanskje hvilken dag som helst. Jeg er 33+0 i dag :o)

Skrevet

Det gjør du nok.... :o) hørt mange som får den rundt den tiden.... :o) spennans med gratispakker :o) skal snart hente den på apoteket også :o)

Skrevet

Jeg har hentet den på apoteket og det var en del bra ting der. Blandt annet fikk jeg en Fisher price matskål med skje i lokket.

Fint når man er ute på tur.

Skrevet

Så bra at den pakken også er god :o) gøy å få ting som er nyttige...

Skrevet

Merkelige greier, jeg fikk den no. er 16 uker på vei---

Skrevet

innholdet kan visst variere litt også......jeg fikk ikke våtservietter, men fikk prøver på engangs stelleunderlag og engangs vaskekluter. Fikk en søt smekke ( eller skaut???), en flott liten leke ( blomst), plakat om baby massasje, endel reklame ( forsikringer o.l) og selvfølgelg masse bleier og tena bind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...